Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #561 nizzie86, 5 jul 2017
    Laatst bewerkt: 5 jul 2017
    @Pancakes Ja, doe! Je kunt je natuurlijk ook eerst laten informeren aldaar.

Ik heb na mijn studie eerst vijf jaar in de buitendienst van een detacheringsbureau gezeten. Wat een verschrikkelijke baan was dat. Ik was daar via een bijbaantje tijdens mijn studie binnengekomen en ik kreeg al snel een vast contract, dus het was vooral uit gemak dat ik daar bleef hangen. Maar toen werd ik ziek. Ik kreeg een ernstige depressie en een burn-out. Het heeft anderhalf jaar geduurd voordat ik er weer bovenop was. Toen kwam mijn eerste vertaling op mijn pad. Ik ben zonder te re-integreren uit dienst gegaan bij dat bedrijf, ben die vertaling gaan doen, en daar was mijn opdrachtgever zo tevreden over dat ik meteen weer een nieuwe opdracht kreeg. En nu zijn we twee jaar verder! :D

2. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Jemig meid, wat een verhaal. Wel heel goed, zeg. Heb jij Engels gestudeerd dan ook? Of niet eens? Doe je Engels-Nederlands alleen of ook andersom?

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Pancakes Nee, ik heb Spaanse taal en cultuur gestudeerd :roflmao:! Wel met een minor Amerikanistiek en met enkele vertaalvakken. Ik doe alleen Engels-Nederlands, meestal vertaal je namelijk náár je moedertaal, niet andersom.

Snuky vindt dit leuk.
  4. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    @nizzie86 Wat geestig, ik heb een minor Spaans gedaan, hahah, zullen we besties worden? ;)

Maar jeeemig, wat een interessante studies, zeg. Vertalen lijkt me ook heel leuk. Gut, word helemaal enthousiast van je.

Oh en weer even ontopic ;) Ik voel sinds een paar uurtjes wel vaag wat in mijn buik. Niet te omschrijven. Geen pijn, absoluut niet zelfs, maar een beetje een vaag gevoel... Wel alsof er iets gebeurt. Net alsof het een beetje strak staat? Klinkt vreemd, maar goed. Wellicht toeval, misschien ook niet. Leuk om te denken dat het wel daarmee te maken heeft ;)

5. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Pancakes OMG we zijn meant to be ! ! ! :D

Fijn, dat gerommel in je buik! Laat je eierstokken maar hun ding doen!

6. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Superleuk! En ook allebei gek op avocado's!

nizzie86 vindt dit leuk.
  7. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ik zie hier een mooie vriendschap ontstaan hihi :) @nizzie86 @Pancakes ..

Jeetje er wordt zoveel gekletst, dat kan ik echt niet bijhouden haha, maar ik lees alles :)

nizzie86 vindt dit leuk.
  8. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Haha ik voel ook een vriendschap aan komen tussen @nizzie86 en @Pancakes :D

Toevallig onderwerp hier!
    Zelf ben ik ook zzper. Ik ben vorig jaar gestart met mijn bedrijf: ik help jonge ondernemers vooruit. De weg naar kvk en alles wat daarna komt kijken.
    Vooral met bloggers, fotografen en webdesigners werk ik veel. :)

Mijn klanten zijn nu veel uit mijn omgeving. Hier heb ik gelukkig mijn handen vol aan! Hoef het gelukkig nog niet "ver weg" te zoeken.

Pancakes en nizzie86 vinden dit leuk.
  9. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
  10. Baby dream

Baby dream Niet meer actief

Friendship is in the air! :D

Wat ik me trouwens afvraag, misschien beetje vergezocht, maar veel dames op het forum hebben geen avatar. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat je dan minder herkenbaar bent? Ik ben heel lang geleden eens herkent, dus ben er wat huiverig voor. Vandaar dat ik ook niet teveel over mezelf vertel openbaar:rolleyes: Het liefst neem ik elke maand een ander account bij wijze van, hahaha!

11. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    @Baby dream ik heb dat ook.. zo bang dat er iemand uit mijn omgeving ook hier zit ofzo.. terwijl die kans toch wel heel klein is:p

12. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Baby dream toevallig vroeg ik me dat dus laatst af; of iemand hier bekenden is tegen gekomen! Maar dat gebeurd dus wel... ongemakkelijk :oops:
    En waarom geen foto? Eh tja, niet zozeer om herkend te worden maar zo'n ini mini foto is erg onduidelijk... Zoiets denk ik meer :D

13. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Baby dream @Sweetgirl86x @Tilly92 Ik kwam hier laatst een oud-collega tegen! Was even heel raar, maar ik vond het verder niet erg of zo. Ik zou hier niet zo snel mijn echte naam of foto's delen (noch die van mijn toekomstige kinderen), maar met andere persoonlijke dingen heb ik niet zoveel problemen. Ik zou het ook best leuk vinden om dames in het echt te ontmoeten als de tijd daar is!

Waar zijn jullie precies bang voor @Baby dream en @Sweetgirl86x? Is het erg als mensen jullie herkennen?

14. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Dames, ik heb toch even een nieuw account aangemaakt. Ben even na gaan denken en heb mijn pb's doorgekeken en heb met sommige leden wel aardige persoonlijke dingen uitgewisseld dat het mij verstandig lijkt met een schone lei te beginnen ;) Helemaal omdat hier veel intieme dingen op het forum gedeeld worden. Ander account laat ik wissen. Je kan nooit alles helemaal voor zijn, maar lijkt me toch beter dit.

15. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    @nizzie86 Ik ben meer bang om herkent te worden omdat ik aan mijn familie en vrienden niet heb verteld hoe lang we al bezig zijn om zwanger te worden..
    Straks herkent iemand hier mij en gaat er naar vragen bij mijn familie.. ( ja die kans is wel heel super klein i know).. dat zou ik echt heel erg vinden..

Maar om jullie eens te ontmoeten zou ik dan weer wel gezellig vinden :)

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
  17. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Chocoladetaart vindt dit leuk.
  18. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡
    • Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11)
    • Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8
    • Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion)
    • Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan)
    • Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM)
    • Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9
    • Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19
    • Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM)
    • Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17
    • Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na missed abortion) (MMM)
    • Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12
    • MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil)
    • Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam): ZWANGER!
    • Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM)
    • PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11
    • Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16
    • Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM)
    • Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na miskraam) (1e ronde met behulp van Utrogestan)
    • Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM)

19. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

@Tilly92 nee het meeste ging via het berre fonds (ik woon in België). In het ziekenhuis lagen ook hele kleine kleertjes, dekentjes en knuffels hand gemaakt door hen die je mocht pakken.

@Pancakes altijd verschrikkelijk als relaties uitgaan, zeker met kleine kinderen. Maar leven met iemand met borderline is ook zwaar!!

@nizzie86 veel plezier vanavond op je date avond ;)

@Baby dream hoe ver ben jij nu?

@Livoli geniet van je vrije dagen!

Ik heb trouwens een sinaasappel op mn avatar omdat het niks met mij te maken heeft. Wat we hier delen is best persoonlijk en dat gaat een bekende soms niet aan. Ook omdat ze het vaak toch niet begrijpen..
    Maar ik zou het wel leuk vinden jullie te ontmoeten, tis niet dat ik mezelf niet durf te laten zien ofzo ;)

20. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @nizzie86 dat zal vast even raar geweest zijn! Heb je nu niet het gevoel dat je in de gaten gehouden word?

Deel Deze Pagina