Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Sooo jullie zijn echt niet te volgen zo snel haha.

@Baby dream dat zou echt fantastisch zijn als die opvliegers je wat opleveren! Ik duim voor je!

@Pancakes en @nizzie86 zijn meant to be samen haha. Yrouwens, ik hoop inderdaad dat je gevoel betekend dat er iets gebeurt pancakes! Dat zou super zijn!

Avatar maakt de boel meer leesbaar vind ik, mensen makkelijker een identiteit geven. Maar ik heb wel een standaard avatar van hier gekozen ja! Ik ben wel nadenkend wat ik hier post op openbaar forum. Prive ben ik wat opener, op WA ofzo, of met een meeting in de toekomst!

Wilen jullie morgen duimen voor onze zaadjes, dat ze actiever zijn dan de vorige keer?

2. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Ik durf mezelf ook wel te laten zien hoor ;)! Meeting met de tijd is ook leuk. Hopelijk met allemaal bolle buikjes :D

@Sinaasappelsapje ik zit nu week na eisprong!

3. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Of idd eventueel in de toekomst een WA clubje. Lost ook het gedoe op van de gesloten clubs!

4. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    @Littlegirl1989 Natuurlijk duim ik voor jullie! :thumup: Een spanennde dag voor jullie morgen dus... Watvoor uitslagen gaan jullie krijgen?

5. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

Voor mij is dat eerlijk gezegd nu al makkelijker! Maar ik weet niet of iedereen daarop zit te wachten?

6. Chocoladetaart

@Littlegirl1989 Ik duim voor jullie! WA vind ik ook wel een leuk idee.

7. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nog geen uitslag, morgen moeten we ze inleveren. Uitslag pas volgende week. Dus ik ga ze morgen flink toeschreeuwen dat ze dit keer wel moeten doorzwemmen #insertzweephier
    Arme man is blij als het morgenochtend is geloof ik, 4dagen onthouding is zwaar voor hem :roflmao::roflmao::roflmao:

Ik sta overigens wel open voor WA! Even afwachten wat de rest wil. Zeker omdat we eerst terughoudend waren met facebook omdat het dan moeilijker uit de weg te gaan is. En het is beetje sneu als dit topic doodbloed omdat een aantal er van een WAgroepje maken :(
    Zelf was ik overigens ook niet voor facebook, maar WA kun je archiveren en dempen als je even er vanaf wil, dus WA zou ik prima vinden

8. Chocoladetaart

Kan iedereen trouwens dit account al zien? Omdat ie nieuw is haha

9. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Ja!

10. Sinaasappelsapje

Sinaasappelsapje Niet meer actief

Ik zie je ook @Chocoladetaart krijg er alleen honger van :( ;)

@Littlegirl1989 maar mag je man zelf niet kijken bij het lab als hij het inlevert dan? Mijn vriend moest dat ook doen voordat we met iui gingen starten en daar mocht hij zelf mee kijken en kreeg hij gelijk te horen hoe of wat!

Chocoladetaart vindt dit leuk.
  11. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Het is alleen nog maar analyse he @Sinaasappelsapje dus nog niet voor behandeling. We mochtend kiezen om de uitslag de dag er na telefonisch te ontvangen of liever met een consult bij de gyn om dan meteen te kijken hoe we verder gaan. En we wilden graag consult dus die staat gepland voor volgende week.
    Dus ik kon semen morgen inleveren of volgende week donderdag (voor analyse kan alleen op donderdag, bij behandeling uiteraard dagelijks) maar volgende week is mijn ovulatie dus dan ga ik geen semen verspillen :D

12. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Spannend @Littlegirl1989 ik duim heel hard voor jullie!!!!

Ik sta ook wel open voor WA-groepje

13. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Dat maakt het niet minder spannend! Vandaag extra pittig gegeten dat ze er de gang een beetje in hebben? :roflmao:
    Maak er wel een grapje van, maar bij mijn vriend was het ook niet goed en toen mijn schoonmoeder daar een grapje over maakte kon ik er ook ècht niet om lachen! (Gelukkig was het de 2e keer wel goed genoeg!)

WA-groepje vind ik ook prima! Zit ook via mn telefoon op dit forum en best lastig om overal op te kunnen reageren. Vind het niet erg overzichtelijk zeg maar...

14. Littlegirl1989

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @Tilly92 bwahahaha ja toevallig was het eten megapittig vandaag. Zou dat helpen?
    Ik weet eigenlijk niet wat ik hoop, als we nu wel een redelijke uitslag hebben dan ben ik bang voor IUI die dan steeds kantjeboort is. Dan liever meteen naar IVF denk ik... maar voorlopig laat ik het aan de gyn.

15. Tilly92

Tilly92 Lid

20 jun 2017
    83
    18
    8
    Vrouw
    Nee moeilijk is het... ze zullen vast voor de beste behandeling kiezen, daar ga ik tenminste van uit! Zet m op! :D

16. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    #596 nizzie86, 5 jul 2017
    Laatst bewerkt: 5 jul 2017
    Oké, allereerst @Sinaasappelsapje en @Littlegirl1989 jullie zijn echt mijn lievelings met jullie #insertzweephier en 'ik krijg er alleen honger van :('. Echt hardop lachen hier en thee uitproesten e.d.

Dan.
    1) Ik ben voor een Whatsapp-groepje! (Ik waarschuw jullie alvast: ik ben een waanzinnig fanatieke Whatsapper en ik typ sneller dan mijn schaduw, dus ik denk dat @Littlegirl1989 mij meteen gaat dempen :thumup:.) Maar ik hou ook wel echt van dit topic. Misschien naast elkaar laten bestaan?
    2) Ik moedig zijn semen aan, hoor @Littlegirl1989. Alleen moet je me dan wel beloven dat je nooit meer 'semen' zegt.
    3) Je moet nu wel even een ava van een stuk chocoladetaart nemen, @Chocoladetaart. Graag een beetje consistent blijven, ktnx.

O, dat was het al. Kletst u verder!

PS Baby Driver is een aanrader voor de dames die graag naar de bioscoop gaan!

Snuky vindt dit leuk.
  17. Chocoladetaart

Hahaha @nizzie86 ik moest je tekst 2x lezen en nog volg ik niet alles :p!

En ja ik heb ook trek in chocoladetaart! Of chocolade ijs, of... whatever als er maar chocolade in zit! Daarom kwam ik ook op deze geniale nickname, hahaha

18. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Chocoladetaart Wat volg je dan precies niet? Ik heb nog wel expres alles genummerd :cry:.

19. Chocoladetaart

Hahaha dat ligt aan mezelf hoor, jij bent gewoon héél intelligent :D ik ben er met m'n kop niet helemaal bij vanavond. Beetje klote avond gehad :confused:

20. Sweetgirl86x

17 jan 2017
    70
    11
    8
    NULL
    NULL
    Knuffel @Chocoladetaart .. gewoon lekker een reep chocolade op eten als dat helpt!!

Chocoladetaart vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina