@nizzie86 Top dat de film leuk was! Verder ook een leuke avond samen gehad? Altijd goed qualitytime samen. En cho-co-lade *hearteyes* Dit moet geen kwel topic worden dus doe dan maar plaatjes van witte chocolade want dat lust ik niet!
Jaaaaaaa WhatsApp!! Wanneer? Waar? Hoe? Ik wil! Ik probeer nu Suits te kijken maar ik ben jullie aan het bijlezen. @Livoli zo'n leuke baan! Misschien kun je mij binnenkort helpen
Wat zijn jullie kletstantes zeg! Ik open dit en zie meteen bijna 100 berichten haha! Ik hou t allemaal echt niet meer bij met jullie.
Starten ze niet altijd met iui? Daarbij wordt het zaad ook "bewerkt" he. Ik vind ivf best een grote stap ook ineens.
@Tilly92 Ja, was heel leuk! Ik hou van date nights . En ik ben ook team normale chocolade! Witte chocolade zou verboden moeten worden . Ha @Upke2, welkom terug! Ben je helemaal bruin en gelukkig? Ik ga je mijn nummer sturen, @Sinaasappelsapje!
@Chocoladetaart Shit, ik heb helemaal over jouw bericht heen gelezen! Waarom had je gisteren een kloteavond, mop? En hoe gaat het vandaag?
@nizzie86 god er is echt heen normaal woord voor dat spul he ik ben een medicus, "soldaatjes" en "zaadjes" klinkt helemaal afschuwelijk. En ik ga het niet over sperma hebben. Betere suggesties? "Dat spul van mijn man?" "De helft van mijn toekomstige kind?" En kom maar op met je supertypen, ik kan je hebben. Ik overleef een WAgroep van 10 man met 300berichten per dag ook al 2 jaar dus je kan niet erger zijn dan dat @Sinaasappelsapje IUI is wel altijd eerste stap, maar alleen als het ook zin heeft en onder de 0,5miljoen (eigenlijk onder de 1miljoen) heeft het geen zin want dan zijn er gewoon te weinig zaadjes om er doorheen te komen. En idd, over opwerken heb ik nog 100.000vragen enzo. Dus ik laat het even bij de gyn. Ik heb vertrouwen in haar dus komt vast goed! En je hebt mijn nummer nu ook! @Chocoladetaart what happened? Of heb je je hart al kunnen luchten in de WAgroep?
@Littlegirl1989 als synoniem van een ander trefwoord: sperma, stijfsel, teelvocht, wit, zaad (bron: synoniemen.net) Ik stem voor teelvocht. Héérlijk woord voor op de vroege donderdagmorgen.
Oke, teelvocht dan maar. In dat geval: ik heb zojuist het teelvocht van mijn man afgeleverd in het ziekenhuis. Had nog file ook, maar het teelvocht was op tijd daar! Stijfsel klinkt ook leuk trouwens, beetje alsof je gaat behangen ofzo... (Had jij geen deadline voor je werk? ) (god ik mis een lachend duiveltje, deze kijkt meer als mijn humeur tijdens de ongesteldheid)
Ja, ik vind dat toch ook wel een ding inderdaad hoor. Hoe noem je het? Ja, ik hang er maar geen naam aan. Gelukkig hebben wij het nog maar één keer in hoeven leveren voor mijn man voor een analyse. Toen heb ik gewoon gezegd: "Lieveling, vergeet jij niet morgenochtend nog even langs het ziekenhuis te gaan met je bakkie?"
Hoi iedereen, ben nieuw hier. Schrijf wel al mee in de MMM. Ben 2,5jaar geleden gestopt met de pil. K ga een poging doen om hier wat mee te lezen en mee te kletsen
Jeetje @Lotusbloempje Ook een verdrietig verhaal lees ik bij jou Welkom! Klets gezellig mee Hopelijk is het ook voor jou snel weggelegd!
@Littlegirl1989 Ja, baas . (Ik zie je trouwens al een kamer behangen met semen. Jammieeee.) Jeetje @Lotusbloempje, wat een verdrietig verhaal . Wees welkom, hopelijk vind je in dit clubje de steun die je zoekt.