Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion) Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 11 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (6e na missed abortion) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam): ZWANGER! Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM) Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na miskraam) (1e ronde met behulp van Utrogestan): ZWANGER! Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM)
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion) Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 11 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (6e na missed abortion) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam): ZWANGER! Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM) Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na miskraam) (1e ronde met behulp van Utrogestan) ZWANGER! Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM) Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 14 (MMM)
@oktober91 jeetje wat naar, klinkt idd niet goed. Al hoop ik natuurlijk wel voor je dat het blijft zitten en alsnog goed gaat komen. Wat een rot onzekerheid weer precies hoe je je voelt. Hele dikke knuffel. @dvk1990 wat een vervelende tegenslag voor jullie, heb er gelukkig geen ervaring mee wat je schrijft maar wat moet dit vervelend zijn voor jullie. Wel fijn dat jullie goede gesprekken kunnen hebben dat is denk ik wel het belangrijkste in de medische molen naar me kaar kunnen luisteren. Ik merk vooral dat dit iets is waardoor ik toch wel me geduld kan houden. Hopelijk komt er uiteindelijk toch wat positiefs uit en een mooie beeb uiteindelijk.
@oktober91 wat heftig! hopelijk valt het allemaal mee en kan je over 8 maanden je kleine in je armen sluiten!
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion) Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 11 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (6e na missed abortion) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam): ZWANGER! Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM) Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na miskraam) (1e ronde met behulp van Utrogestan) ZWANGER! Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM) Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 14 (MMM) Ashleyrachel, 29 jaar, 1e kindje, pcos chlomid 75mg (MMM) 2x mk [/QUOTE]
Meiden, ik stap uit dit topic. Ik vind het te onoverzichtelijk geworden en het lukt mij niet om ieders verhaal te onthouden en oprecht mee te leven. Ik gun jullie in elk geval het allerbeste, heel veel succes en sterkte op jullie babyreis!
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, 29 jaar, 2e kindje, ronde 23 (incl. missed abortion) Chocoladetaart, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 11 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 18 (MMM) Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam): ZWANGER! Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 11 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden), 27 maanden bezig (MMM) Livoli, 29 jaar, 1e kindje, ronde 14 (8e na miskraam) (1e ronde met behulp van Utrogestan) ZWANGER! Tilly92, 25 jaar, 1e kindje, ronde 1 (in februari 2016 gestopt met de pil) (MMM) Dvk1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 14 (MMM) Ashleyrachel, 29 jaar, 1e kindje, pcos chlomid 75mg (MMM) 2x mk
Hoi, ik heb nog steeds bloedverlies, nog steeds alleen met afvegen, ene keer vers rood en veel, andere keer slijmerig en bruin. Heb nauwelijks kwaaltjes meer terwijl ik echt gevoelige borsten en misselijk was. Ook van die nare steken onderin wat ik echt herken van de vorige miskraam. Toen duurde het ook 5 dagen voordat ik echt het vruchtzakje verloor. Ik hoop dat het nu wat sneller gaat want dit is zo zenuwslopend, durf amper m'n huis uit maar wil ook nog toch niemand zeggen dat ik weer een miskraam heb want stel dat het toch nog goed komt (je hou een sprankje hoop tot alles voorbij is, al verwacht ik het echt niet). Dus maar groot houden als ik iemand spreek hoe zwaar het ook is.. En net deze week ook 2 goede vriendinnen met zwangerschapsnieuws, heel blij voor hun maar zo dubbel voor ons... Ik voel me leeg en onzeker en ontzettend verdrietig en durf bijna geen hoop te hebben voor de toekomst.. Hoe kan het dat het voor de 2e x mis gaat? Gaan ze dan onderzoeken doen? Kan toch haast niet zomaar pech zijn denk ik dan...
Wat jammer nizzie.. Je was altijd zo meelevend voor iedereen! Ik snap het wel hoor club is wel heel groot.. Hebben jullie nu al een app ook samen?
@Ashleyrachel hoop dat er een mooie eisprong komt voor jou! Klus-se alvast @oktober91 je ergste nachtmerrie, zwanger zijn en bloed zien! Wellicht kan ik je troosten: ik heb bij mijn eerste zwangerschap met 8 weken nog 1 dagje licht bloedverlies gehad, was ook als de dood dat het mis ging, maar daar bleef het bij en kreeg een gezonde jongen! Knuffel voor jou in deze onzekere tijden. @Livoli gefeliciteerd! Geniet ervan xx @dvk1990 Welkom! Wat een verdrietig verhaal dikke knuffel voor jou en wellicht vind je hier steun en afleiding. Ik heb sinds vanochtend pijn in mijn onderbuik, lijkt op een menstruatie pijn. Vergelijkbaar met wat ik een paar maanden geleden had vlak na mijn eisprong. Alleen heb ik nu veel later in mijn cyclus dan toen. Af en toe korte heftige steken vandaag, dat ik krom sta van de pijn. Ik ben zo bang dat er toch iets mis is bij mij wat nu weer terug gaat komen. Verder geen zwangerschapssymptomen te bekennen dus een innestelingspijn kan ik me niks bij voorstellen. Voel me zo neerslachtig
@nizzie86 jammer! Maar ik snap het wel, ik kan ook niet iedereen bijhouden. Fijn dat je iig de app hebt om daar met de meiden verder te kletsen. Ik wens je veel geluk in je toekomstige zwangerschap xx
@oktober91 heb je toevallig nog een test gedaan. Dit was bij mij toen wel een bevestiging dat her niet goed bleef gaan. Testen gingen niet op lopen. Daarbij ook hefige menstruatie kramp.! Bloed hoeft niet altijd negatief te zijn, veel vrouwen bloeden nog in het begin door de doorbloeding ect. Nou hier sinds 04:30 wakker, zenuwen, 8:00 controle toch benieuwd of me ei gesprongen is, wel zere borsten maar goed ben bang dat ik me dat gevoel verbeeld. Gisteren avond is het er niet meer van gekomen, man om acht uur naar bed en niet meer wakker te krijgen tot frustratie aan toe, dan denk ik nou misschien weer een ronde medicatie controle voor jan met de korte achternaam.... want straks hebben we hem gemist. Pfff zo frustrerend en ik vindt hem dan zo een l"l . Mja dan wordt ik smorgend wakker en denk ik wat is die lief als die slaapt maar toch ergens nog boos op hem Hahaa Mja we gaan het straks zien
@Ashleyrachel Oh jeetje die mannen ook hé. Kunnen jullie het nu niet nog even gezellig maken? Spannend of je ei gesprongen is! Ik snap wat je bedoelt; je hoeft in feite maar een paar keer 'verplicht' seks te hebben en dan wil je dat benutten. Succes straks! @oktober91 wat rot die onzekerheid! Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent. Ik heb gisteren negatief getest. Normaal altijd janken maar heb er nu geen traan om gelaten. Gisteravond geen utrogestan meer ingebracht, dus hoop vandaag of morgen ongesteld te worden. Gaan we ronde 17 in Wel weer cyclus analyse in het ziekenhuis komende cyclus.
Gigi01, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (met ovu-test, zonder ronde 11) Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde 8 Elyn, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Baby dream, 2e kindje, ronde 16 (met behulp van Utrogestan) Cynmark29, 29 jaar, 1e kindje, ronde 19 (MMM) Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, 29 jaar, 1e kindje, ronde 23 (incl. 5 maanden pauze met de anticonceptiepil) 9x clomid, nog 3x in huis Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na miskraam) (MMM) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 MiniVosje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 12 (in april 2015 gestopt met de pil) Oktober91, 25 jaar, 2e kindje, ronde 16 (19 maanden na miskraam) Pancakes, 27 jaar, 1e kindje, 10 maanden bezig (MMM) PinkLady88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 11 Buttercup, 22 jaar, 1e kindje, ronde 16 Sinaasappelsapje, 32 jaar, 2e kindje (eerste kindje overleden) (MMM)
Ditto, ik kan zo inwendig zo kwaad worden als ik moeders/ouders ontzettend gemeen en aso tegen kun kinderen hoor doen. Letterlijk een keer een moeder op de fiets met voor een dochter en achter een zoon. SCHREEUWEN, niet normaaaaal. Wat ze schreeuwde: "DAT IS TOCH NIET NORMAAL VAN JE?!" Uh mens, je kind ziet eruit als nog geen 4, dat weet ze toch niet...?! :O Zo verdrietig en oneerlijk. Ik zeg niet dat ik de perfecte moeder zal zijn, maar dan denk ik wel: arme kinderen... Poehhhhh heb ik in die 2 weken gewoon 18 pagina's gemist heeeee wowwwww! Ik ga even scannend lezen maar kan vast niet op alles reageren. Update hier: 3 juli naar de gyn geweest en WAT een opluchting: Via inwendige echo was niks geks te zien aan mijn eierstok, dus geen enge ophopende endocyste! En er zaten 15 mooie eiblaasjes (zei hij, ik zag niks haha). Dus, alsnog weer voor 3 maanden clomid mee. Ze gaan toch dicht straks voor 3 weken (grr) dus beter dan even zo. Dit weekend dus weer gestopt met de anticonceptiepil (die ik maar weer nam omdat ik bang was voor endometriose) en nu ongesteld en morgen beginnen met clomid. Spannend toch weer, maar ik ga met frisse moed verder! Ik ga nu even bijlezen hoe het met jullie is!
Yeshhhhh ik ben weer bij, MYYYYY goodness wat een leesvoer hier. Welkom aan alle nieuwe meiden. En ik lees iets over een Whatapp groep??? Yeshhhhh can I join pleaaaase? Jammer dat je hier weggaat @nizzie86... Maar ik snap het wel. Mag ik bij je appgroepje? Aww @oktober91 ik was heel blij je positieve bericht aan het lezen, maar inmiddels is het alweer negatief. Veel sterkte meid. ♥ En voor iedereen gewoon even een dikke vette knuffel!!!
# ego post modus aan # Wij hebben het goede nieuws gisteren tegen mijn ouders verteld! Mijn moeder helemaal in tranen.. ze was zo blij, zeker omdat wij de vorige keer niks hadden gezegd. Tegen mijn schoonouders gaan we het morgen vertellen. Misschien wat vroeg om het te vertellen maar ze stonden zo voor ons klaar toen het mis ging, dat ik nu wel weet wat ik aan hun heb.. mocht het toch weer mis gaan. you never know.. # ego post modus uit #
Sorry @Livoli, maar idd, ik vind je post behoorlijk ego voor een topic als dit. Als je geen interesse hebt in de rest van ons, misschien is het dan zo netjes het topic links te laten liggen? Je post niks, alleen eerstbdat je zwanger bent en nu dit. Nogal een backstab voor de meeste hier... je zit in een topic met veel meiden met een nogal pittige periode die niks liever willen dan zwanger worden. Daar is dit topic voor. Hoe zeer ik het je gun, ik vind dit erg verdrietig zo. Anyway, ik wens je een fijne zwangerschap verder. @oktober91 heb je al nieuws meis? @Snuky fijn dat je terug bent
Okayy ik wou nu net een bij lees post gaan doen maar lees ineens jou bericht. Dus laat maar zitten... ik stap uit deze groep.
@Ashleyrachel oh die mannen ook soms, wellicht vanavond nog kans! @Snuky goed nieuws voor jou! Wellicht heeft je maandje pilgebruik geholpen! @Chocoladetaart we hadden zo gehoopt op wat mooier nieuws, het is je zo gegund! Daar mag je best even verdrietig om zijn, dikke knuffel xx