Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    @Ashleyrachel hoe is t met je meis? Wat een gedoe weer zeg! Hoop dat t wat beter met je gaat inmiddels.
    X

2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Langzaam wat aan het opkrabbelen, :) afgelopen donderdag nog bij mijn Fertiliteits gyn geweest. Voor de zekerheid een echo gehad omdat ik 1 dag na de operatie begon te bloeden. Ondanks de hele medische gedoe de afgelopen week :) toch weer mooi schoon van binnen, en dus gestart weer met de chlomid. Deze ronde nog 75mg zouden eerst naar 100 gaan, echter omdat we op vakantie gaan en ik dan geen controles kan hebben toch maar voor save op 75mg gegaan deze ronde nog. Scheelt dan kunnen we in iedergeval ook op vakantie het gezellig blijven maken :).
    Anders hadden we een verbod gehad. Haha
    Ergens vaag het gevoel dat het nu deze vanantje nog wel een zou kunnen gaan lukken, misschien de ontspannen sfeer??? Who knows ;)

@PinkLady88 ik snap je rot gevoel hoor, heb er ook wel eens last van. Echter het verlangen is groter dan het rot gevoel wat er hier voor zorgt dat we door gaan. Al duurt het nog 2 jaar na deze ruime 1,5 jaar! ik geef de moed niet op!
    Daarbij is mijn gyn bij de Fertiliteits kliniek zon top mens, vorige week in tranen daar gezeten ook idd het gevoel van gooi de handdoek in de ring... maar hoe ze het ook doet geen idee ze weet je altijd weer positief te krijgen, en hoop te geven. Ik ben zo blij met haar.

En idd proberen afleiding te zoeken, ik ben hier maar schelpen kransen gaan maken :) moest toch wat met het herstellen na de operatie Haha.

Oh heerlijk dames ik mag over zes dagen heerlijk met me billen aan her strand zitten in Turkije, ik ben er zo aan toe :)

@Loraintje lief van je :) hopelijk gaat bij jou ook alles nog goed, kan je er een beetje van genieten? En zie dat het een jongen is :) wat ontzettend gaaf :)

3. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Ashleyrachel fijn dat je er weer bovenop komt! Heerlijk vooruitzicht het strand en de zon. Kun je ook rustig aan verder herstellen. Het doet me goed om te lezen dat je ondanks alles toch altijd zo lekker positief kan blijven, dat moet ik ook gewoon kunnen. Het komt met vlagen dat ik weer even doorheen zit en dan weer wat positieve dagen heb met veel hoop. Gelukkig kan ik erover praten met mijn vriend en kan me ook wel opbeuren.

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi dames
    Mag ik mee kletsen?
    Ik klets ook mee in een ander topic maar daar lijkt iedereen (redelijk) snel zwanger te worden. Wij gaan inmiddels ronde 14 alweer in. Onze 2e heeft ook 1,5 jaar op zich laten wachten, nou valt dat nog best mee natuurlijk maar man wat lijkt het dan lang te duren

5. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Hey meiden ik zie dat dit topic een beetje is weggevallen :oops:

Hoe gaat het met jullie?

6. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Brondy welkom, wat een lange tijd ook al weer! Ik word ook niet goed van al die andere forums waarin iedereen binnen 3 maanden zwanger is. Echt zo frustrerend! Hopelijk snel een positieve test voor jou! Xx

Er wordt idd niet meer veel gekletst hier, vind het ook vervelend om er steeds iets negatiefs op te zetten omdat ik weinig positiefs te melden heb :p Ik tik nu het jaar aan en voel me daardoor een beetje gefaald en soms erg verdrietig. Ook krijg ik steeds op verjaardagen de vraag, komt er nog een 2e? Ik antwoord maar blij, oh dat zien we nog wel. Maar ondertussen kan ik wel huilen, omdat het maar niet lukt. Ik moet nu nog 7 dagen tot nod, maar voel me niet zwanger, maar ook nog niet het idee dat ik ongesteld moet gaan worden, dus het kan nog alle kanten op. Ik hoop het zo dat het eindelijk is mag lukken!
    Hoe is het met jou? @Chanbee en de rest nog actief hier?

7. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja vervelend he dat iedereen om je heen ook snel zwanger lijkt te zijn.. tenminste zo voelt het bij mij.. steeds al die fb aankondigingen :| bij mij gaat het z'n gangetje, ik zit op het wachtbankje. Vanmorgen was mijn temp 0,1 gedaald :rolleyes:

8. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ja echt de een na ander pfff...! Wanneer is je nod? Mijne dinsdag.

9. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    De mijne zondag of maandag :) ik zit vandaag op 9 dpo totaal geen testdrang, maar ook niet het idee dat het raak kan zijn.. wel de afgelopen 2 dagen wat felle steekjes achter mijn schaambot gevoeld.. maar dat wijt ik maar aan het vele werken en tillen :rolleyes:

10. Loraintje

Loraintje Actief lid

23 apr 2017
    364
    96
    28
    Vrouw
    Hoop voor jullie beide dat het nu eindelijk raak mag zijn meiden! Tis jullie gegunt! :)

PinkLady88 en Chanbee vinden dit leuk.
  11. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Lief van je :oops:

12. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Loraintje lief dank je wel! Ik hoop het ook zo!
    @Chanbee ik denk ook elke maand weer iets te voelen dat mij extra hoop geeft. Vaak ook het idee dat ik een innesteling voel en een paar dagen daarna toch niet stand heeft gehouden en dan pms klachten krijg. Nu heb ik nog geen pms klachten en het enige waar ik deze maand last van heb is gevoelige tanden en ontstoken tandvlees. Nu kan dat een teken zijn van zwangerschap, maar ook juist in de weg staan omdat mijn lichaam dan de ontsteking probeert op te lossen en waarschijnlijk ook het 'nieuwe' vruchtje wat dan ook gezien kan worden als ontsteking. Dus ik weet het echt niet.
    Ik zei vandaag tegen mijn zoontje dat hij niet zo wild moest stoeien en dat hij vooral moest uitkijken voor mijn buik. Zegt hij: Oja sorry, niet je buik, uitkijken voor de baby. Laten we hopen dat hij gelijk heeft :)

13. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Oh ja ik ga mijzelf ook echt niet voor de gek houden, de kans dat het niet is gelukt is wat mij betreft vele malen groter.. scheelt toch wat teleurstellingen. Oehhh dat zou wel leuk zijn! Ik duim dat hij gelijk hebt :D

14. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ja ik snap helemaal wat je bedoeld, omdat je al in de zoveelste ronde zit, ga je gewoon eerder uit vanuit dat het gelukt is. Maar iedere keer toch weer die spanning en soms gekke symptomen voor nod. Dan hoop je toch dat het eens mag lukken. Ik duim zo hard voor ons allemaal!

15. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    *dat het dus niet gelukt is moet er staan

16. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    *dat het dus niet gelukt is moet er staan

17. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Ja precies.. een glazenbol zou heel fijn zijn :rolleyes: dan weet je precies hoe wat waar en wanneer :roflmao:

PinkLady88 vindt dit leuk.
  18. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ja vervelend is dat he @PinkLady88
    Die vraag kregen wij dus ook steeds voor de 2e :( nu wordt er nog wel eens gevraagd... en komt er nog een 3e. Beetje eigen schuld, hadden we maar niet zo'n groot huis moeten kopen :rolleyes:
    Naja we gaan zien of het ons nog 1x'tje gegund is.
    Duim hard voor jullie dat het raak is

19. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    @Chanbee voor mezelf kan ik me herinneren dat ik de tijd waar jij nou zit het pittigst vond. Al zolang bezig dat de hoop op "vanzelf" wel zo'n beetje weg is maar nog een tijd moeten wachten voor men iets wil onderzoeken. Sterkte!!

Ik zit hopelijk in de laatste ronde zelf proberen. Wil er volgende week op aandringen om te kunnen starten volgende ronde als er niet teveel vervolgonderzoek nodig is. Anders hierna nog een ronde denk ik... gosteren doosje ovutesten gekocht, laatste doosje schat ik. Best een gek idee.... laatste keer verplichte seks misschien op dit moment. Echt heel bizar gewoon maar ook wel hoopvol. Na 2 jaar helemaal klaar met dit aanrommelen.

20. Chanbee

Chanbee Fanatiek lid

19 jan 2017
    1.224
    1.198
    113
    Dank je wel! Ik ga na mijn vakantie ook de huisarts bellen en het erover hebben..

Ik snap heel goed dat je het aan klooien behoorlijk zat bent na 2 jaar! Ik hoop dat je snel verder gaan helpen

Deel Deze Pagina