@Brondy ja vind het echt vervelend worden, sommige tantes vragen al vanaf het moment dat mijn zoontje geboren is, wanneer komt de 2e, elke verjaardag weer....whaaaaa! Kon ik ze maar bestellen bij bol.com dan bestelde ik er 1 voor ons allemaal, heb ik ook 1x echt gezegd tegen iemand was zo klaar met die vraag! @Littlegirl1989 hoop dat ze snel beginnen, je hebt nu al zo lang gewacht! Wat een engelengeduld heb jij al gehad zeg, jeetje onvoorstelbaar knuffel xx
Hè dames Toch wel weer wat op het wachtbankje, hier moet ik nu ook op het wacht bankje zitten. Hopelijk brengt het wat positiefs met zich mee! Nu lekker in Turkije nog een dag voor de vakantie een echo gehad op 4-8 en toen een ei van 15/16mm Dus ga er van uit dat die nu wel gesprongen is, lekker de ovulatie testen thuis gelaten rn het nu deze ronde in de vakantie maar op zn beloop gelaten, we zien het wel. Rond de 22e weten we hopelijk of misschien de rust in de vakantie mee geholpen heeft. Topic valt idd een beetje stil, heb hier weinig internet dus ben ook helaas niet zo fanatiek nu, maar zodra ik de 17e terug ben kijk ik idd elke dag wel ff weer hoe het met jullie gaat. En voor de steun en toe verlaat natuurlijk. Want samen slaan we ons er wel door.
Hey @Ashleyrachel heerlijk aan het genieten van je vakantie? Wie weet dat deze vakantie je goed doet en dan bij thuiskomst positief mag testen. Ik hoop het voor je! Het wordt echt eens tijd voor wat roze in onze lijst!
Nou ik ben weer op rood.. ben er op het moment behoorlijk klaar mee en zit er zelfs over na te denken om de pil weer te gaan slikken
He bah, Nee toch! Ik snap echt wat je bedoelt. Ook ik overweeg een pauze als ik deze week geen positieve test in handen heb. Iedere keer weer die teleurstelling, kan je behoorlijk depri van worden. Volgens mij hebben jullie nog geen medische check gehad toch? Wellicht komt daar iets uit wat verklaart dat jullie nog niet zwanger zijn. Dan kun je het misschien beter een plekje geven. Voor nu lekker veel chocola en chips eten en een glas wijn om jezelf op te beuren, sterkte xx
Ik ga straks 3 weken naar Amerika en ik heb er eigenlijk geen vertrouwen meer in.. als ik dan de pil ga slikken kan ik misschien wat meer de boel de boel laten en misschien kan ik dan wat meer ontspannen op vakantie Ik ben mijn bed in gedoken, ook al was ik er wel vanuit gegaan dat het niet raak was doet het toch echt zeer en ben ik erg verdrietig. Ik heb idd nog geen check gehad.. ik wil na mijn vakantie naar de ha om het te bespreken dan zijn officieel bijna een jaar bezig
@Chanbee dikke knuffel meid. Als je echt even rust wilt, zou ik er voor kiezen om condooms te gebruiken. Misschien denk je er de volgende maand weer anders over en zou het zonde zijn dat je cyclus weer in de war is geraakt van een maandje pil gebruik. Verder heb ik niet zoveel opbeurende woorden, het is gewoon kut en oneerlijk allemaal! X
Het liefste ga ik natuurlijk gewoon weer door, maar het vertrouwen in het vanzelf zwanger raken is gewoon op. Lief dat je me probeert op te beuren x
Balen Meis, hele dikke knuffel. Alleen laat de pil lekker liggen, anders mag je straks weer gaan ontpillen, das mijn tip. Laat het eens lekker op zn beloop als je naar Amerika gaat. Even de rust geen druk is af en toe echt nodig. Hier nu deze ronde ook voor gekozen en ik merk gewoon dat ik weer wat energie krijg. En vreet je soms zo leeg de frustratie.
Lieve Chanbee, je kiest natuurlijk zelf maar ik zou het ook niet doen. Wat ik zei, je zit echt ff in een dal. Maar je bent wel bijna zover dat je eens naar de HA kunt stappen voor wat onderzoek zodat er hopelijk schot in komt. Als het enigzins lukt zou ik het zoveel als kan proberen los te laten, lekker genieten vd vakantie en na je vakantie de huisarts eens bellen.
Dank jullie wel meiden. Ik ga het idd maar even loslaten zonder weer aan de pil te gaan. Ik ben gewoon heel bang dat er iets mis is en dat we geen kindje zullen krijgen.. Ik heb 6 jaar geleden chlamydia gekregen van mijn (vreemd gaande) ex. Ik kwam daar gelukkig snel achter en heb het max 6 weken gehad. Maar toch ben ik bang dat dat iets heeft aangetast waardoor het niet gaat lukken
Ik heb dat ook even gedacht, niet meer kunnen zwanger worden, maar na bezoek in ziekenhuis was er ons verteld dat alles ok was. In jou geval denk ik niet dat de chlamydia al schade heeft kunnen aanrichten, daarvoor is het denk ik te kort geweest. Maar laat dit vooral weten aan de dokter weten dat je er toch zorgen over maakt. Wellicht kun je nog voor je vakantie een afspraak maken voor na de vakantie. Dan heb je de rust dat de afspraak staat en kun je de vakantie gebruiken om even tijd voor jezelf te nemen. Xx
@Chanbee Wat vervelend zeg! Maar zou net als de anderen niet weer aan de pil gaan. En toch de arts bellen en zeggen dat jij je zorgen maakt ivm chlamydia in het verleden. Miss dat je dan al voor een afspraak naar de gyna kunt? Hier nog geen nieuws, al had ik vandaag fikse pijn, hopelijk m'n ei, dus vanavond toch maar even aan de slag Hoop zo dat het nu eens eindelijk raak zal zijn, maar miss moet ik het ook maar weer wat meer loslaten. Ga deze week 2x naar yoga en volgende week ook weer, eens kijken of ik dan ook meer rust in mijn hoofd/lichaam krijg.
Is er hier ook een lijst toevallig? En vroeg mij toch af Slikken sommigen van jullie ook extra vitamines oid?
Ik moest vanmorgen naar de ha assistente voor mijn b12 prik omdat ik nu een jaar prik, moet ik op evaluatie gesprek komen. Ik heb bij de assistente ook aangegeven dat ik mijn kinderwens wil bespreken dus die afspraak is extra lang. Mijn ha is over 3 weken terug van vakantie en dan ga ik precies weg dus heb ik het na mijn vakantie gepland. 9 oktober heb ik een afspraak staan @Brondy ik duim voor jou dat dit je ei was en dat je over 2 weken een mooie test in handen hebt!
We hadden ergens een lijst, maar die zal wel niet meer kloppen. Zijn al weer een aantal rondes verder en niet iedereen is meer actief of minder actief. Ik begon met davitamon mama compleet. Maar omdat ik op gegeven moment buikpijnklachten kreeg even ben ik daar even mee gestopt. Nu slik ik sinds een maandje davitamon mama compleet met visolie. Daarbij hoop ik toch een goede innesteling te krijgen. Ik heb steeds het idee dat die steeds mislukt.
Nou vandaag mijn NOD, gisteravond al het eerste bruine bloed gespot en vandaag lijkt het ook roze, rood te worden. Ik voel mij absoluut niet zwanger en het zou ook te laat zijn voor een innestelingbloeding. Dus ik ben bang voor rood morgen Ik wil denk ook even uit de achtbaan, want zo voelt het alsof ik in een achtbaan zit. Begin van mijn vruchtbare dagen ga ik langzaam met hoop naar boven en als ik een menstruatie spot ineens keihard naar beneden val. Diepe zucht...