@Baby dream Ik snap je helemaal wat betreft die bloeddruk... Ik meld me voor de volgende ronde denk ik niet meer aan voor een NOD-clubje, ik klets in plaats daarvan liever met jullie . Overigens onderschat ik het ouderschap zeker niet! Maar wat je zegt klopt wel: als je nog geen vergelijkingsmateriaal hebt, dan zie je vooral de mooie, romantische kant ervan. En dat is maar goed ook, anders zou misschien niemand meer aan kinderen beginnen . Wat is de reden dat je weer met Utrogestan bent gestopt? En hoe zagen je natuurlijke cycli eruit? Ik denk inderdaad dat je lichaam zich weer moet aanpassen. Ik heb de afgelopen drie maanden teunisbloem- en tarwekiemolie gebruikt, maar daar ben ik ook heel snel weer mee gestopt. Die middeltjes ontregelden mijn cyclus, terwijl daar in principe niet eens iets mee aan de hand was. Op dit moment lijkt het erop dat mijn luteale fase weer een stuk langer wordt dan de afgelopen maanden. Fijn! En weet je? Ik hoop met je mee dat je deze ronde gewoon zwanger blijkt te zijn. Jij ook fijn weekend!
Ik ben nog vrij jong, maar deel liever mijn leeftijd en die van mijn kind niet openbaar @nizzie86 Wel eventueel in PB hoor, jullie mogen het wel weten haha, maar niet in het topic zelf aangezien de hele wereld mee kan lezen en ik het het liefst zo anoniem mogelijk houd.
@Littlegirl1989 Blij te horen dat het beter met je gaat! Afleiding is naast een positieve zw test het beste 'medicijn'. @nizzie86 Ik weet wel dat je het ouderschap niet onderschat hoor ! Maar het heeft idd een beetje met vergelijkingsmateriaal te maken. Toen ik zwanger wilde worden van mijn eerste zag ik ook alleen de leuke dingen; mooie bolle buik, prachtige echo's schattige kleertjes, lief babytje... en tuurlijk is dat ook prachtig, maar naast dat zijn er ook genoeg minder leuke kanten, en dat weet je pas als het echt zover is hihi. Ik hoop dat jij het ook snel mag ervaren ! Even als antwoord op jullie beiden: mijn natuurlijke cyclus was vaak 30-32 dagen. Echt netjes. Maar uit de onderzoeken is gebleken dat alles bij ons goed is, alleen mijn progesteron wat laag blijft. Hierdoor is de kans op zwschap kleiner, maar niet uitgesloten. Ik heb toen Utrogestan gekregen en gebruikt vanaf eisprong. Echter had ik veel last van bijwerkingen en was mijn menstruatie door die kutbollen 10x zo heftig. Was zo beroerd. Ook gaven de vele ziekenhuisbezoeken vanwege de follikelmetingen erg veel stress. Toen hebben we dus besloten vanaf deze cyclus even de natuur haar gang te laten gaan en even tot rust te komen de komende maanden. Ik ben nu alleen onder behandeling bij een homeopaat. Als we er over een paar maanden weer klaar voor zijn om verder in het ziekenhuis te gaan kunnen we bellen en gewoon weer langskomen. Dus vandaar ! Ik denk dus dat mijn cyclus nu even naar zn mallemoer is.
@Baby dream Nou, gelijk heb je om het dan toch maar weer even aan te kijken... Die bijwerkingen en echo's klinken echt niet mals. Begrijp ik het goed dat het bij de eerste gewoon op de natuurlijke manier is gelukt? Dan heb ik supergoede hoop voor jou! Hou vol, ooit moet toch een keer de rode vloed komen. En zo niet, dan is dat alleen maar mooi meegenomen .
@nizzie86 Klopt! Mijn eerste (wel van een ex partner, huidige partner heeft nog geen kinderen) was er vrij snel. Ik was niet supersnel zwanger, maar de allereerste zwangerschap liep helaas uit op een miskraam en was toen binnen 3 maanden opnieuw zwanger, dus erg snel en dat ging goed.
Heb nu weer hele gevoelige borsten. Nu al een aardig lange tijd, afgelopen weken ook steeds. En dan weer weg en dan weer terug. Heb nooit in mijn natuurlijke cyclus pijnlijke borsten alleen toen ik utro gebruikte, wat ik nu dus niet doe.. en toen ik zwanger was. Heel raar allemaal. Afgelopen dinsdag was de test nog negatief dus je zou zeggen dat het dan toch moet komen door progesteron. Maar heb het anders nooit dit.
Spannend baby dream! Hier net negatief getest Ben nu 13 dpo. Vanavond een bbq. Ik ga heul veul drinken
Ik ben een paar dagen offline geweest en zie dat het topic tot stand is gekomen. Leuk! Ik lees even bij en reageer vanavond of morgen. Fijne avond!!!
Wow wat is er al veel geschreven.. zal alles zo terug lezen en vanaf nu proberen ook wat vaker te reageren!! Fijn weekend allemaal!!
Oh nee wat rot @Joppie1 ! Nou dames er zit EIN-DE-LIJK schot in de zaak! Verloor net op de wc het eerste bruine slijm (sorry voor de vieze woorden haha) dus ik ga gelukkig ongesteld worden! Nooit verwacht daar zo blij mee te zijn. Zo opgelucht dat er nu wat gebeurd! En ook zo blij dat ik geen provera heb genomen om het op te wekken en dat mn lichaam het nu zelf doet. Nu op naar een mooie cyclus. Twijfel of ik weer ovu testen ga gebruiken. Misschien wel handig vanwege dat rare gedoe deze maand?
@Joppie1 he balen .. hoe was je bbq? @Baby dream fijn dat het eindelijk op gang komt.. ongesteld is nooit leuk maar voor nu wel fijn haha! Hopelijk nu een mooie cyclus en nog beter, een mooie test volgende ronde!!
@Baby dream stom he hoe blij je dan kan zijn met ongesteld worden... grrr, terwijl je eigenlijk helemaal niet ongesteld wil zijn. Hopelijk nu mooie regelmatige cyclussen voor jou!
Goed nieuws baby dream! Zou wel testen doen. Dan weet je zeker wanneer je eisprong is. Mss is de eerste cyclus wel wat langer nu. De bbq was heel gezellig! Vriendin van me was er ook, dus kon even mn hart luchten wat heeel fijn was. Ben nu heel erg ongesteld met alweer flinke krampen en ga morgen de huisarts bellen. Verwacht ivm vakantietijd dat het mss toch nog september wordt. Maar ik wil nu wel graag weten wat er aan de hand is. Maak me zon zorgen! Dat is natuurlijk ook niet goed voor de vruchtbaarheid
♡ Ladies met tonnen engelengeduld ♡ Gigi01, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Loolaa, 41 jaar, 2e kindje, ronde .. Elyn, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Baby dream, 2e kindje, ronde 16 Cynmark29, .. jaar, 1e kindje, ronde .. Joppie1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 9 Sweetgirl86x, 31 jaar, 1e kindje, ronde 19 Wens09, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Upke2, 27 jaar, 1e kindje, ronde 17 Snuky, .. jaar, 2e kindje, ronde .. Littlegirl1989, 28 jaar, 1e kindje, ronde 17 Nizzie86, 31 jaar, 1e kindje, ronde 9 (5e na miskraam) Mamavanlois, 31 jaar, 2e kindje, ronde 12 [/QUOTE]
Hallo dames, zou ik mee mogen kletsen. Wordt een beetje depri van andere topics waar is de heletijd meiden tegen kom die binnen 3rondes zwanger zijn.
Ja hoor @miniVosje, kom er maar bij. Irritant hè, die NOD-clubjes? @Joppie1 Ah, balen. Ben benieuwd wat de huisarts zegt! @Baby dream Knuffel voor jou. Morgen is mijn NOD, hoewel ik gewoon verwacht ongesteld te worden, hoor. Maar dat zou op zich ook goed nieuws zijn, want dat betekent dat ik voor het eerst sinds mijn miskraam een volledige luteale fase heb gehad (namelijk 13 dagen). Zou mijn lichaam zo lang nodig hebben gehad om te herstellen? Suf zeg.