@pinklady jeetje wat een rot nieuws. Misschien wel ff goed ff de achtbaan uit en ff een maandje op zn beloop laten ik merk dat het mij deze ronde heel goed heeft gedaan voel me een stuk meer ontspannen. Ik kon helaas hier mijn laatste avond in Turkije me test drang niet weerstaan. Naar de apotheek gegaan en een test gehaald die op die van de kvk lijkt. Net stiekem toen man lief beneden was dus getest lijk ergens in de verte wel een vaag streepje te zien maar vertrouw hem niet zo. Donderdag ochtend als we thuis zijn nog maar een kvk doen, mocht dit streepje wel te vertrouwen zijn moet die toch wel iets meer zichtbaar zijn. Ellende is nu alleen dat ik niet zeker ben van me eisprong 4-8 een ei tussen de 14/16 mm gehad die dag erop op vakantie gegaan. Verder ook geen kwaaltjes....
Oeh wat spannend! Kan me voorstellen dat je het niet helemaal vertrouwd, een test in het buitenland...maar ik hoop voor je dat hij toch gaat oplopen! Gun het je enorm dat je eindelijk eens mag gaan genieten van een zwangerschap xx
Lief dank je! Het is doorgezet, officieel ronde 13! Ook nog eens ziek, kan er ook wel bij. Ik ga proberen deze maand er minder mee bezig te zijn, maar god wat is dat moeilijk als de wens er al zo lang is.
Ah nee balen! Dikke knuffel voor jou! Er minder mee bezig zijn is lastig. Dat is hetzelfde als denk niet aan een roze olifant..
Dank je! Ja ik dacht natuurlijk meteen aan een roze olifant! Ik ga vooral minder letten op wat ik beter niet kan doen omdat ik misschien wel zwanger kan worden deze maand. Voornamelijk in de periode van eisprong tot nod. Zoals het laten staat van alcohol en letten op eten. Een grote bullshit dus, want het heeft een jaar lang niet geholpen. Geen festivals bezocht deze zomer met idee van toch wel zwanger te mogen zijn deze zomer, maar niet dus...Vraag me echt af waar het dan aan ligt, we zijn zo happy samen, leven gezond, allebei werk wat we leuk vinden en de uitslagen bij het ziekenhuis waren ook OK.
Bah vanmorgen gestest en hij lijkt weer Omo wit. Borsten doen wel sinds gisteren zeer dus het zal wel weer mis zijn deze ronde.
Ah nee toch! Ik hoopte zo dat hij positief zou zijn! Wanneer is je nod? Misschien is er nog een kleine kans dat je niet ongesteld gaat worden?
Heb geen idee wanneer die is, dat is dus de ellende Haha ik gok ergens rond 22/8 want had 4-8 een ei tussen de 14/16mm
In dat geval ben je nog veel te vroeg met testen. Er is nog hoop! Laten die klachten gerelateerd zijn aan een zwangerschap, duim voor je mee! Heb je een lekkere vakantie gehad? Welkom terug in ons kikkerlandje xD
Ja heerlijk gehad gaat alleen altijd zo snel voorbij. En idd tis hier fris (Duitsland) dan Gelukkig pas 28 augustus pas weer werken, dus heb nog een paar dagen om te acclimatiseren Haha. Nu vandaag was dag zucht, was 5 zit er nu net in komt geen eind aan, altijd een nadeel van de vakantie
Ja daar ben ik ook mee gestopt. Ik drink niet veel maar af en toe een wijntje moet ook gewoon kunnen hoor! Ik word op het moment dagelijks omringd door alcohol Ahh nee.. ik hoop dat je van de week 2 dikke vette strepen op je test hebt! Het is je zooo gegunt na alles!
He balen zeg Haha ja dat zeg ik ook elke ronde dat het mis gaat. Maar soms gewoon de drang om er met andere 'gedupeerden' er over te praten. Die begrijpen je tenminste. Trouwens ik ben begonnen met Maca, en slik ook de Davitamon mama met visolie. Naja ik hoop iig dat het ons voor december lukt anders wordt het even 2 maanden rust.
Hopelijk was je gewoon te vroeg met testen. Ik duim voor je dat je volgende week toch een positieve test hebt.
@Ashleyrachel ja wasjes zijn het leukst bij terugkomst @Chanbee ik heb afgelopen maand ook veel verjaardagen gehad en toch het eea laten staan met idee van toch zwanger te kunnen zijn. Voor niets dus. Anyhow een grote drinker ben ik sws toch al niet, dus met 2 drankjes ben ik al flink aangeschoten haha! @ wat is Maca? Ik hoop ook dat wij allemaal babykleertjes kunnen gaan kopen met de kerst, hoe mooi zou dat zijn! Als het dan zelf nog niet gelukt is, wil ik verder onderzoek in zh, dan krijg ik toch echt het vermoeden dat er wel degelijk iets is wat een zwangerschap tegen houdt. Ben blij met jullie meiden! Xx
Maca is een poeder wat schijnt te helpen bij je vruchtbaarheid. Maar ik gebruik t nu zo'n 3 maanden en nog niet gelukt, hoewel ik mijn ei echt wel goed voel sinds die tijd. Haha ja idd, zou super leuk zijn. Als het in November nog niet gelukt is, ga ik ook maar eens de HA bellen. Dan zitten we ook alweer in ronde 17.
@PinkLady88 Nee Pff rot was Haha net vandaag alles in de kast kunnen werken. En die boodschappen na de vakantie ook altijd zulke ellende Maar echt meiden mijn tip geniet gewoon nog lekker van een wijntje het laten dtaan van af en toe een wijntje ik ben van mening dat je er echt niet sneller zwanger mee raakt maar juist jezelf alleen maar weer stress geeft. Je moet maar zo denken straks kan je 9 maand je wijntje laten staan Hoop ook echt dat we allemaal voor dec zwanger mogen zijn.
Ohja wat betreft me test afgelopen woensdag in Turkije. Die zie ik maar als vals. Echter vandaag weer een test gedaan cb plus, en kV. Cb plus geeft een licht plusje maar die staat ook weer bekend om zn valse plusjes al had ik er in mei met de mk wel goede ervaring mee, dus ik vertrouw hem nog niet. Ook de kV geeft een heel licht tuurstreepje, maar die krijg ik niet op de foto. Morgen ochtend de predictor early maar doen als het dan zo is moet die wel positief geven en dan weet ik zeker dat het betrouwbaar is. Vermoeden vandaag ergens toch tussen de 8/10 dpo Zenuwslopend weer dit Manlief wil ik het pas vertellen bij een dikke positieve test omdat hij er ook bij de mk best veel moeite mee had.
Misschien ben je nog veel te vroeg voor een goede test en krijg je pas een knal test over een paar dagen. Dit klinkt toch wel veelbelovend meid, je hebt nu op 3 testen licht positief getest! Spannend, ik duim voor je xx
Laten we het hopen, verlang er ondertussen zo naar. Wel ondertussen besloten dat als het deze ronde niet zo is we gaan aangeven dat we over willen naar ivf. Manlief moet straks 9 weken weg van sept tot nov en dat zijn dan weg gegooide maanden. Met ivf valt er nog enigszins voor hem een terug komst dag te regelen. En ook is het gewone geduld echt wel op. Het potje speciale geduld staat nu half open gedraaid. Mja hopelijk morgen toch een positieve early predictor en dan hoeft de rest hopelijk niet.