Ik snap het, je kunt altijd een belletje doen naar huisarts. Overleg je even wanneer je toch weer naar de gyn stapt. Maar grote kans dat er gezegd word omdat je al 2 (hopelijk gezonde) kinderen hebt dat je toch nog even geduld moet hebben, zeker omdat het bij de 2e zelfs na 1,5 jaar nog gelukt is. Bij mij zei de gyn zelfs dat ik het nog 1 jaar moest proberen, en toen was ik al 10 mnd. onderweg. Of ik dat vol houd weet ik niet. Ik wil het iig tot kerst zelf proberen en dan weer bellen denk ik. Hoop natuurlijk dan toch echt wel zwanger te zijn!
Ja ik hoop het zo, vindt het ook dood eng. Ik snap je tikkeltje jaloers heel goed hoor. Had ik ook altijd als ik weer iemand zag die dan zwanger was, maar tegelijk kan ik gelukkig ook blij zijn voor die gene. Helaas kan niet altijd iedereen dat En tja als iemand niet blij voor me kan zijn, i dont care denk ik dan maar heb er hard genoeg voor moeten knokken Nu moet de spruit knokken en blijven zitten, en wordt mijn engelen geduld pas echt op de proef gesteld merk ik.
Ja natuurlijk wil ik ook graag die banner onder mijn naam, maar daarentegen ben ik nog lang niet zolang onderweg als jou. Dus ik heb nog wat geduld, het moet toch een keer gaan lukken. Misschien een domme vraag maar heb je nu ook medicijnen die wellicht de kans op een miskraam verkleinen? Aangezien jou achtergrond?
Ik ga in ieder geval voor je duimen dat het niet al te lang meer mag duren Nee geen medicijnen. Baarmoeder slijm is tot nu toe altijd dik genoeg geweest en wordt ook niet te vroeg af gebroken. Dus tot nu toe nog niet nodig gehad gelukkig. Dat het in mei mis is gegaan komt denk ik gewoon doordat er iets mis mee was en het lichaam daarom denkt dat het dan niet klopt tenminste zo nuchter denk ik altijd. Heb ook tot nu toe helemaal geen afscheiding of kwaaltjes. Alleen zere borsten maar die wijt ik aan de progestoron. Had ook in april met de zw ook geen afscheiding pas een dag voor de mk begon de afscheiding. Ik blijf hier in dit topic zowieso mee kletsen al is het maar om jullie een hart onder de riem te steken, ik weet als geen ander hoe het is om zo lang te moeten wachten en wat voor verdriet het kan geven.
Zo is het vaak ook, dat het vruchtje niet klopt en daarom wordt afgestoten door het lichaam. Laten we hopen dat dit gewoon een dikke vette plakker is haha. Ik vind het leuk om je te blijven volgen! Het werd ook eens tijd voor wat positiefs nieuws in dit topic.
We blijven gewoon de positieve spirit vast houden hier! En jullie zijn gewoon de volgenden Waar zit je nu in je cyclus ?
Das is waar... Maar bij de 2e zijn we dus wel eerder naar de gyna gegaan. Manlief had wat ingeleverd en Ha had 'verkeerd' geconcludeerd, dus miss geluk bij ongeluk soort van Maar hier hetzelfde hoor. Zelf proberen t/m november en daarna stappen wetoch weer naar de Ha/gyna, als ik het volhoud
Lief dat je aan mij denkt Ja het gaat weer beter, ben weer wat positiever haha. Deze maand gebruik ik alleen ovulatietesten omdat ik dan weet wanneer ik ongesteld wordt (14 dagen na de positieve) dat is makkelijk voor de vakantie. Maar ik ga proberen het een beetje los te laten deze maand Ik zie dat je testen oplopen! Wat fijn gefeliciteerd ik ben echt blij voor je! Ik duim voor een goeie plakker
Mag ik er ook bij? Ik heb 3 kids na 6 zwangerschappen ... al heeeel wat watertjes doorzwommen :,( ik zat in een andere groep, maar voel Me er niet goed... de meesten zijn er na 1-3 rondes zwanger... ik geef het niet graag toe, maar ben echt jaloers waarom kan het van ons eens niet zo snel lukken
Idd, bij lana 13 maand, Lobke 13 maand (maar na 6 maand zwangerschap doodgeboren), Siebe na 26 maand (2 iui), dan 2 keer 13 maand maar twee keer mk en voor Niene direct na mk zwanger...
Wat een heftig verhaal. Ik wil je ook niet wegjagen maar ik weet niet of je bij ons wel de aansluiting vind. De meeste hier zijn bezig voor de eerste, enkele voor de tweede en de meeste gaan richting de grens van een jaar en hikken tegen de MMM aan... 3maanden is echt nog kort, probeer ook hoop te houden dat het nu ook wel snel kan gaan...
En ik besef maar al te goed dat 3 maand kort is ( als je bekijkt hoelan het van mijn andere kids duurde) ... tis zo een wonder...
Ik merk dat ik er deze maand minder moeite had met een negatieve test, waarom weet ik niet. Misschien aan gewend geraakt Ofzo, en op de een of andere manier heb ik het gevoel dat september mijn geluksmaand zal zijn. Ik ga deze maand weer eens ovu testen gebruiken om daar weer even inzicht in te krijgen. Zit nu op cd 8.
Ik denk dat we op zoek moeten naar een potje geluk, want ik denk dat 90% van de zwangerschappen daar mee tot stand komen. Moet even die van ons nog even vinden! Tot die tijd nog even geduld, tja we doen onze naam eer aan engeltjes xx
@Mamalanalobkesiebeniene wat heb jij ook al een rot tijd achter de rug zeg. Bah! Wel ontzettend mooi om te lezen dat inmiddels 3 (hopelijk gezonde) kinderen hebt. Dat geeft ons natuurlijk hoop! Ik ben ook gestopt met lezen van die nod forums. Want idd wat je zegt, iedereen lijk in de 1e 3 rondes zwanger te zijn. En al helemaal van slag te zijn als ronde 1 mislukt is. Super frustrerend! Ik hoop niet dat je er dit keer weer zo lang op hoeft te wachten, maar dat je snel een positieve test in handen mag hebben! Nummer 1 of 4, de wens blijft net zo groot vind ik.
Ik duim met je mee voor sept! Ja raar hè dat het went Hier nu weer aan het wachten op een bloeding, test is echt zo goed als een tuur geworden dus wederom gaat het weer niet goed. En helaas ook dat wend hoe stom ook. Dus ik blijf ook lekker op zoek naar potjes geluk en geduld