Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Hoh ja... heb van Siebe 26 maanden moeten wachten, vriendin van mij 10 jaar... tis jammer maar op naar de volgende ronde x ik geloof dat God mij nog zo een wonder gaat geven...

Brondy vindt dit leuk.
  2. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zou kunnen, maar het kan ook wel eens gebeuren dat je bijv eerst links een dominant ei hebt die goed groeit maar dat vervolgens later in je cyclus rechts toch een ei het weer over gaat nemen en dus van links wint en dus je eerste ei wat goed groeide gaat inslinken en dus je dan je eisprong later kan hebben. Had dit in juli, eerst links vervolgens maar wachten en heen ovu test die positief werd en mer de controle echo omdat het te lang duurde zagen we ineens dat links weer klein was geworden en er ineens spontaan recht een knaller van een ei zat wat op springen stond :)

Mamalanalobkesiebeniene vindt dit leuk.
  3. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Danku vo
    danku voor je antwoord!

4. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Vervelend zeg, nou ik hoop dat ze nu weg zijn, dan kun je de volgende ronde weer in! Xx

5. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Vind het ook ontzettend fijn om met 'lotgenootjes' te kunnen praten. Vriend is niet zo'n prater en is er nogal luchtig onder, dus daar heb ik niet altijd wat aan haha. Ik heb ook aan yoga gedaan. Maar sinds ik mijn heftige buikpijnklachten heb gehad durf ik niet meer te sporten. Zit er wel weer aan te denken om het weer op te pakken, maar heb nog geen moed gevonden om weer een stap te zetten in de sportschool :p
    De lijst zal niet meer kloppen en weet ook niet wie er nog meer behoefte aan heeft? Kan me voorstellen dat het voor sommige wat confronterend is om steeds te zien hoelang ze bezig zijn? Ik ben voor hoor, maar alleen als iedereen mee doet :)

6. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Het ziet er naar uit dat je je eisprong hebt binnen 48 uur. So go for it girl!

7. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw

Spannend ! Amai nu al cyclus van 31 dagen ...

8. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Zat je hiervoor aan de pil? Je zat toch in ronde 3 of let ik niet goed?

9. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Ik zat in ronde 3... ik moest normaal in mei terug voor de prikpil maar ben die niet gaan halen ...

10. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Ik geraak er gewoon geen wijs meer uit :( mei- jun-jul-aug... ronde 4 toch?

11. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    De rondes tel je niet per maand, maar per cyclus. Bij mij is het gemiddeld 28 dagen, 4 weken iets minder dan een maand. Dus pas als ik ongesteld ben geworden dan zit ik weer in een nieuwe ronde :) dus ik dacht omdat je nog niet ongesteld was geweest zit je dus nog steeds in ronde 3 ;)

12. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Hier even een down momentje dames. Ik liep vanmiddag op de braderie en was eigenlijk best opgewekt en vrolijk, maar ik zag toen ineens in ALLE richtingen alleen maar zwangere vrouwen. Ik kreeg opeens een heel naar gevoel, vooral toen ik een gezinnetje zag waarbij het oudste kindje zo'n 3 jaar is en die mama was volop zwanger. Liepen met z'n 3en hand en hand en ik moest me echt inhouden om niet te huilen. Ik werd even keihard geconfronteerd met het feit dat het ons nog niet gelukt was om er zo bij te lopen. Tuurlijk zag ik daarna nog 3 dikke buiken, echt niet normaal :( Pfff had echt even zwaar zeg!

13. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Aaa dan ist nog ronde 3

14. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Dat doet zo een pijn he als je al zolang als jij bezig bent ... had dat bij Siebe ook (26 rondes ) is net of je in de rij staat en iedereen steekt voor... sterkte!

15. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @PinkLady88
    Herkenbaar hier vandaag ook zon dag, bah.
    Gelukkig maandag de vakantie voorbij en dan weer lekker focussen op het werk.
    Na 5 weken vakantie echt weer zin om te werken.
    Game of thrones er bijna door heen dus moet toch weer wat ;)
    Moeten maar zo denken voor eind 2017 zit er gewoon een kleine garnaal in de buikjes :)

Dames Waar komen jullie eigenlijk vandaan? En wat doen jullie in het door gaande leventje ?
    Hoe oud ? Enz hihi
    Zo ff nieuwschierig :p

16. Mamalanalobkesiebeniene

3 aug 2017
    175
    25
    28
    Vrouw
    Ik ben van Zwevegem, west Vlaanderen , belgie :) ik ben huisvrouw (heb mijn pedicure/ kunstnagels zaak opgegeven om er volledig te kunnen zijn voor mijn kindjes)

PinkLady88 vindt dit leuk.
  17. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Daar heb ik in het dagelijkse leven sws last van :p vandaag nog sta ik netjes in de rij bij de visboer, steekt er zo een voor me..of altijd in de verkeerde rij in de supermarkt uitkiezen. Maar ik heb geduld...meestal dan haha

18. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Dat is een heerlijk lange vakantie geweest! Ik mag altijd maar Max 3 weken achter elkaar opnemen.
    Ik ben 29, naast mama zijn van een heerlijke vent die net naar school is, werk ik 2 dagen per week op een kinderdagverblijf. Ja hoe moeilijk soms ook :p maar geeft me ergens toch ook wel weer voldoening dat ik iig voor andermans baby mag zorgen en genieten :)
    Ik woon in het midden van het land, tussen Arnhem en Utrecht in. En jij Ashley?

19. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Goed dat je er bij zegt België ;) was al aan het denken waar ligt dat dan hihi.
    Groot gelijk juist wanneer je kindjes klein zijn moet je niks willen missen :)
    Hoe oud zijn ze ?

20. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ja officieel maar 3 weken :) maar net twee weken voor me vakantie een blinde darm operatie met spoed gehad :p dus twee gratis weken vakantie erbij :p
    Hier ook 29
    Kinderdag verblijf ook leuk :)
    Ik wil misschien ooit gastouder gaan doen, heb de spw diploma's ooit gehaald en toen daarna 8 jaar als begleidsrer op een gesloten groep gewerkt met moeilijke jongeren.
    Uiteindelijk toch mijn kinder droom gevolgd en het camo pak aan getrokken en richting defensie gegaan voor meer uitdaging.
    En oorspronkelijk uit Enschede, maar we wonen net sinds april in Duitsland (münster) voor de functie van mijn man omdat die hier voor vier jaar geplaatst is.
    Daarnaast een heerlijke bonusdochter van 7. Die ik nu onderhand met haar fases achter het behang kan plakken. Lang leven Copier gedrag van haar klas klas genootjes :p
    Het zinnetje, ik ben niet je school vriendinnetje maar mama (zo noemt ze me gewoon) komt dan ook de laatste maanden veel uit mijn mond. Achjaaa het is weer een fase :p gaat vanzelf wel weer over :confused: hoop ik :roflmao:
    En dan breekt de puberteit aan Hahaa :cry:
    Voor de rest een heerlijk lief zorgzaam kind.
    Gisteren voor het eerst uitgelegd waarom ik zo vaak naar de dokter moet, want ze vindt het gek dat de dokter met een dingetje in mijn plasser kijkt :eek:
    Kinder logica....
    dus samen met manlief maar besloten te vertellen waarom dat is, agezien ze al echt 2,5 jaar zeurt om een broertje of zusje wat soms hart verscheurend is, dan staat ze met tranen in haar ogen :(.
    Gelukkig kan ze het nu wat beter snappen waarom ze dus nog geen broertje of zusje heeft, geeft haar koppie ook wat meer rust.

Dus @PinkLady88 jij met je net naar school gaande hummeltje :) krijgt die fase ook straks Haha

Deel Deze Pagina