Nou hier helaas weer misse boel. Roze/rode afscheiding is alweer aanwezig. Pffff geduld wordt op de proef gesteld zeg. Vind t deze x toch wel vervelender dan anders
Oja dat is natuurlijk ook zo, ben je al weer helemaal hersteld van die operatie? Ik heb ook ooit gedacht om defensie in te gaan, maar de kappersopleiding heeft het toen gewonnen. Daar 5 jaar gewerkt en later dus omgeschoold tot pw-er. Mijn vriend heeft bij de luchtmacht gewerkt en waar werken jullie? Kun jij jou functie ook uitoefenen waar jullie nu zitten? Mijn zoontje vraagt ook al een poosje waarom hij nog geen broertje of zusje heeft, maar vind hem te jong om echt uit te leggen hoe dat precies zit. Ik zeg nu maar dat het soms wat langer duurt voordat mama's zwanger kunnen worden. Gelukkig is hij lekker sociaal en maakt hij snel vriendjes, dus heerlijk dat hij nu naar school kan. Heb je trouwens al bloed gespot?
Omdat je waarschijnlijk de 26e je eisprong heb gehad, kun je er eigenlijk wel vanuit gaan dat je dan 2 weken later je nod hebt. Je lutale fase (tijd tussen eisprong en menstruatie) is gemiddeld 14 dagen, kan een paar dagen verschillen. Dus je hebt je nod 9 september ongeveer, ipv de 18e. Scheelt weer onnodig wachten om eventueel te testen
Ik acht de kans klein, want tot nu toe begon mijn menstruatie altijd zo en ben eigenlijk altijd stipt optijd. Dus zal vanavond of morgen wel door zetten ben ik bang. Zo niet dan ga ik dinsdag een testje wagen.
Oef kan me heel goed voorstellen dat jij je dan zo voelde. Had mij ook kunnen overkomen. Dan vraag je je helemaal af waarom het nog niet gelukt is he?! Dikke knuffel
Hier bij het afvegen wel wat bruinverlies, maar heb pas vrijdag mijn eisprong gehad... dit zijn mijn Ovu testen... (ik vind het raar dat ze zolang donker blijven...)
@Brondy balen Meis, hoopte zo dat je een mooie test zou hebben toen je zei dat je nod naderde. @PinkLady88 ja als ze net naar school gaan is het idd nog wel vroeg voor uitleg waarom het allemaal zo lang duurt. Wij hebben vooral de keuze nu gemaakt om het wel uit te leggen, ze begon steeds meer te vragen maakte zich zorgen om me omdat ik zo vaak naar de dokter moest, tot slapeloze nachten en nachtmerries aan toe. Verder is ze heel wijs voor haar leeftijd en begrijpt ze gelukkig veel. Merken dat het haar echt gerust gesteld heeft. Ik zit zelf bij de luchtmacht, leuk dat je vriend er ook gewerkt heeft. Ik werk nog op Volkel, manlief is landmachter en heeft hier in Duitsland dus de buitenlandplaatsing voor vier jaar. Voor mij is het dus nu wel een aardig eindje rijden steeds naar Nederland voor het werk, en dus slaap ik voorlopig nu ik nog 40 uur werk gewoon wat meer op de kazerne in Nederland. Eind 2018 kan ik over naar een andere functie wil dan kijken of hier in Duitsland ook een buitenland functie voor mij is. Zo niet dan ga ik zodra we een goede zwangerschap hebben over naar 24 uur in de week, gezien moeder worden en de reisafstand. Waar heeft je vriend altijd gewerkt ?
Mmm ze zijn idd allemaal wel erg donker, ik kan er ook nu niet echt wijs uit worden. Je zou zeggen 25e positief maar daarna zakken ze niet heel erg af... welke testen heb je gebruikt extra gevoelig ? Dat verklaard misschien waarom ze zo donker blijven
Vraagje: Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Ik wil er eigenlijk niet zoveel mee bezig zijn, maar word er een beetje gefrustreerd van dat het nog steeds niet gelukt is. Zijn alweer een jaar verder, ik heb een hele regelmatige cyclus, dus waarom lukt het niet? Wil toch een kijken met ovu-testen, liefst mid-streams, of ik mijn ei kan vinden en of het ons dan wel lukt. Vrijen alleen in de avond, miss dat ook maar eens naar de ochtend. Al is dat bij ons vrij lastig met 2 vroege vogels
Ik gebruik soms de action testen, maar bijna nooit. Omdat ik natuurlijk door middel van echo's weet wanneer me ei er aan komt. Vondt het zelf nooit prettig om met ovu testen te werken. Gaf hier alleen maar meer druk. Maar misschien dat het voor jou wel werkt? Ben je al langs je ha geweest ? Omdat je nu een jaar verder bent?
Nee nog niet bij de HA geweest, weet ook niet of manlief dat nu ziet zitten. Hij vond het namelijk wel prima zo. Al zou het nog een jaar duren. Maar goed, zodra mijn ongesteldheid doorzet ga ik maar eerst een afspraak maken voor baarmoederhalskanker onderzoek denk ik.
Ik gebruik de testen van de action. Ik vind het wel fijn om die dingen te gebruiken omdat ik precies 14 dagen na mijn positieve ovulatietest ongesteld wordt.. dan weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden (voorzorgsmaatregelen)
Als jij toch voor je gevoel naar de arts wil zou ik dat gewoon bespreken met je man. Ik heb het toen wel gedaan, manlief zelf vondt het ook nog niet nodig. Heb toen aan gegeven dat ik in ieder geval het een rn ander wan gevoel er mee wou uitsluiten vervolgend pcos gestempeld dus ik ben blij dat ik niet nog langer gewacht heb en manlief achter af nu ook.
Hmmmm ja daar zit wat in natuurlijk. Miss domme vraag he, maar kun je altijd pcos krijgen? Is bij de vorige x zkh onderzoeken niet naar voren gekomen.
Geen idee nooit over na gedacht, of bewust gevraagd ik weet dat de arts bij bij vertelde dat ik het waarschijnlijk altijd heb gehad maar dit nooit eerder is ontdekt omdat ik al op me 11e aan de pil ben gegaan omdat ik te veel last van de menstruatie had. Toen der tijd gewoon 4 dagen dood ziek steeds. Dus dat is mij echt een raadsel