Hij was F16 monteur in Woensdrecht geloof ik? Is al weer zo'n poos geleden.ja fulltime werken zie ik ook niet zitten hoor met een kleine erbij, zeker omdat vriend ook veel werkt komt de zorg meer op mij aan. Dus 2 lange dagen prima zo voor mij. Ben je inmiddels al ongesteld geworden?
O ik kan me zo vinden in jou verhaal, we zitten echt in hetzelfde schuitje. Ik heb deze maand ook maar weer ovu testen gekocht, van de action, die schijnen best goed te zijn. Maandag nog omo wit en wel al op cd 13(heb ook ook cyclus van 28 dgn) Gisteren niet meer aan testen toe gekomen ivm drukke werkdag. Dus ben benieuwd of hij vandaag positief gaat uitslaan.
Hmm vreemd dit! Ik ben niet zo'n expert in ovu testen. Hoe gaat het nu met je? Wellicht toch nog een zwangerschapstest gedaan?
Oké even een wat gekke vraag, volgens kan alles hier toch Ik had gisteren op het werk ineens na het plassen ontzettend veel loskomend slijm(wit romig plakkerig) gepaard met echt hele dikke 'proppen' slijm ik herken dit niet van mezelf. Mijn cervixslijm begon zaterdag al, dus wat het gisteren nou was? Iemand ervaring?
Hou me op de hoogte Wat betreft je volgende bericht, ik zou het niet weten, helaas. Miss wordt dit wel DE ronde Heb ik nieuwe vitamines besteld, kwam ik er achter dat er op zolder nog wat stond beetje dom, naja de 'mama' van davitamon wil ik toch ook gebruiken nadat het eindelijk gelukt is dus komt wel op. Daarnaast heb ik nu een hogere dosis Q10 erbij genomen, eens kijken of dat werkt. Twijfel nu of ik weer een afspraak maak met de acupuncturist (of hoe noem je zo iemand?)
Ai heb hem al weer bijna gemist lijkt het. Vanochtend aardig knaller en vanmiddag weer wat afgezakt of die moet nog indrogen? Vanochtend nog maar even gezellig gemaakt (zoontje naar school en vriend later beginnen van werk, maar even gebruik van gemaakt haha)mijn gevoel zegt ook dat het hem misschien wel gaat worden deze maand. Fingers crossed. Heb geen ervaring met acupunctuur, dus vind het moeilijk om te zeggen of je daar baat bij gaat krijgen. Doen wat goed voelt! Desnoods ga je alleen naar de huisarts, wellicht even een inwendige echo alvast en wat dingen bespreken. Zo hoeft je vriend nog niet gelijk mee, dat kan dan altijd nog. Mannen zijn niet zo van hulp vragen hé? Die van mij ziet het ook helemaal niet zitten om het mmm traject in te gaan. Hij heeft zoiets van het komt wanneer de tijd rijp is en anders Mag het niet zo zijn...
inderdaad, dat zegt mijn man dus ook maar na een jaar ga je je toch afvragen waarom het dan nog niet gelukt is. Zijn we er teveel mee bezig? Teveel stress om ons heen?? Geen idee, maar hoop zo dat het voor december raak is, anders gaan we 2 maanden 'rusten'.
Ja dat ga je je wel afvragen, aangezien het al een(paar) keer wel gelukt is. Ga je aan je eigen lichaam twijfelen. Maar goed, nog even verder oefenen dan maar op deze tijd van mijn cyclus ben ik altijd weer positief ingesteld. Maar richting menstruatie word dar vaak weer minder. Hoop dat ik me nu zo blijf voelen haha
Ah oké Woensdrecht Haha ik zou er niet dood gevonden willen worden daar Ja ondertussen alweer dag 8 van de cyclus. 8-9-17 weer een echo op dag 16 om te kijken of er weer een ei op springen staat
@Mamalanalobkesiebeniene op mijn telefoon zie ik niks. Maar als jij wat ziet hoop ik dat ie snel gaat oplopen voor je wellicht dit topic toch niet nodig gehad haha Xx
Ik zie ook niks, maar ben een hele slechte tuurder. Ps. Ik word ook misselijk als ik ongesteld moet worden. Zoooooooo irritant
Krijg ovu-testen opgestuurd van een vriendin die ze niet meer nodig is. Toch maar eens kijken of we m'n ei niet steeds mis gelopen zijn
Ik ben deze maand vanaf eisprong met vlagen misselijk, meestal pas voordat ik ongesteld word. Ook maar eens ovu testen gedaan deze maand, maar klopt aardig, 1 dag later dan verwacht. Verder gewoon geklust wanneer we zin hadden. Heb er echt ff de middelvinger tegenaan gegooid, was er echt ff klaar mee deze maand. Al zoveel uit de kast getrokken...none results. Hoe gaat het verder met je?
Ik denk ook vaag wat te zien, wat voor test is dit? En heb je verder nog getest? Anders ff de predictor early proberen als dit een streepje is moet die daar al helemaal op staan. Ik ga voor je duimen
Hier vandaag dag 12 En sinds eergisteren ineens weer afscheiding in overvloed.... hoop toch niet dat me ei eerder komt dan normaal want dan is de kans groot dat we hem nu door werk gaan missen Morgen avond nog thuis dus dan maar ff voor de zekerheid klussen en dan hopen dat er vrijdag met de controle op dag 16 een ei op knappen staat die dan nog het weekend springt... agezien manlief voor negen weken straks weg moet
Gefeliciteerd @Mamalanalobkesiebeniene Ik ga ook eerlijk zeggen dat ik je test in dit topic met gemengde gevoelens zie. Allereerst natuurlijk hartstikke fijn met wat er allemaal op je bordje heeft gelegen. Maar ik had bij je eerste berichtje al laten doorschemeren dat we hier met allemaal meiden zitten in de (pre)MMM en dat ik me afvroeg of je daarmee wel hier bij hoorde na "pas" 4maanden en dat blijkt dus ook wel. Dit groepje is ontstaan doordat het pijnlijk is om steeds mensen in de eerste paar rondes zwanger te zien worden. Voor mij voelt je bericht dus ook pijnlijk. Ik heb getwijfeld of ik het hardop zou zeggen, maar ik doe het toch. Hopelijk begrijp je dat.