Dat zou fijn zijn als het lukt. Hahahah, ja ik heb wel last van flinke afscheiding rond de eisprong. Gebruik dan ook inlegkruisjes
PMS klachten lijken zoveel op Zwangerschaps symptomen, miss zijn de steken van een innesteling? Ik krijg iig hoofdpijn vlak voor menstruatie, dan weet ik zeker dat t mis is. Ik duim toch nog ff voor je!!
Dankjewel... hoop echt dat het weer geen paar jaar duurt... mensen die snel zwanger zijn beseffen echt niet wat een zegen dat is heb bloed laten nemen ...
Ja er is een kans van innesteling, maar ik durf het gewoon niet te hopen, word steeds zo teleurgesteld...iedere maand heb ik ook weer iets nieuws wat kan duiden op een zwangerschap, maar steeds weer ongesteld. Deze maand heb ik er een nieuw kwaaltje bij: sinds een paar dagen jeuk in mijn hals. Zonder verklaring, geen bultjes of uitslag. Dus iets van binnenuit denk, geen idee. Hoe gaat het met jou, Voel jij je ei al?
Ja klopt. Heb nu al sinds een paar dagen hoofdpijn, iets te vroeg nog aangezien ik het meestal ook een paar dagen van te voren krijg. Lief van je xx Hoe gaat t met jou?
Ik denk dat je er beter wel rekening mee kan houden dat het lang duurt, dan kan het altijd meevallen. Probeer verder te genieten van de andere dingen om je heen. Dan gaat de tijd sneller xx Als ik het goed begrijp heb je je hcg laten meten in je bloed? En daar is niks te vinden? Kan zijn dat je daar gewoon te vroeg voor bent meid, zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop!
Ik ken het steeds nieuwe kwaaltjes, gekke is alleen toen ik zwanger was nergens last van... heel vreemd. Geen idee of me ei onderweg is... gisteren wel nog geklust wat trouwens geen pretje was leek alsof me baarmoedermond in de weg zat en was dus af en toe echt pijnlijk. Vrijdag echo om te zien of er een ei zit dag 16 dus dan zal die volgens me voorgaande cyclussen bijna kunnen springen. Zit altijd tussen dag 17/19. Langzaam aan wel wat zenuwen te krijgen voor vrijdag. Bewust geen ovu testen meer aan het gebruiken want dat gaf alleen maar druk dus ik hoop niet dat we ineens een vroeg ei hebben gehad want dan is de kans dat we het mis lopen. Afgelopen vrijdag en dus gisteren avond geklust, planning voor morgen avond ook nog om maar te zorgen dat we zeker zijn. Maar van al dat geplan wordt ik wel gek de laatste tijd, de passie is er gelukkkg wel maar het kost me dan toch meer moeite om er zin voor te maken ofzo best frustrerend.
Hier gaat het Oke.... Heb de ovulatie testen binnen, maar vanmorgen vergeten te testen, vanavond maar ff doen en dan bijhouden. Een kijken of we m'n ei niet steeds missen Hoe lang toch tot jouw NOD?
Welke dag van je cyclus ben je nu? Ik moet nog 5 dagen wachten. Altijd weer spannend al voel ik me weer niet zwanger deze maand...
Vervelend dat je pijn ervaart, kan dat niet nog komen omdat je nog herstellende ben van je miskraam? Ja die geplande sex is helemaal niks. Maar ja we moeten wat hé anders komt die baby er zeker niet als je niks doet rond de eisprong haha. Ben benieuwd vandaag wat je uitslag is.
Ik zit nog maar op dag 11, dus een deze dagen m'n ei. Gister getest, maar negatief, dus nog niet gemist iig. Gisteravond wel gezellig gedaan morgen is manlief jarig, dus nu druk met een taart. Nog 5 dagen.... ja altijd spannend he. Naja miss ben je juist wel zwanger nu. Fijn weekend meiden, miss dat ik vanavond nog even kom buurten en anders wordt het maandag pas weer
Die pijn, dat ken ik wel, maar heb dat meestal vlak voor m'n ongesteldheid volgens mij Ja geplande sex is niks he, maar wat pinklady al zei; we moeten wat
Idd we moeten wat, dit weekend dus ook want net op dag 16 een ei van 18mm en dus net de pregnyl laten zetten. Manlief zegt net ik kreeg net met de echo een opleving en ik heb het gevoel dat het deze maand goed gaat. Dus Laten we het hopen al dat geduld mag echt wel een keer positief beloond gaan worden.
Succes met je taart, en een fijne verjaardag! Vergeet niet te testen, kan maar zo ineens positief zijn, had ik ook
Laten we het hopen, ik duim voor je mee! Zou wel een ontzettend leuke verassing zijn voor je man als hij straks thuiskomt na 9 weken :-D
@Chocoladetaart heb al lang niks meer van je gehoord hier, maar ik las in een andere topic dat je toch gestart bent met medicatie. Wat hebben ze bij je gevonden dat je hier mee gestart bent?
@PinkLady88 Ik lees nog wel eens mee maar ben hier inderdaad niet echt actief meer nee, sorry! Ik gebruik nu Clomid inderdaad, om mijn cyclus wat regelmatiger te krijgen. Mijn eisprong wisselt namelijk heel erg, van dag 16 tot dag 26.. Hoe gaat het met jou en de andere meiden? Zal weer wat vaker meekletsen! @Mamalanalobkesiebeniene Ik twijfelde of ik op je zou reageren maar ik ga het toch doen. Het is erg verdrietig dat je miskramen hebt moeten doormaken, maar je moet je ook realiseren dat het een zegen het is dat je 3 (!) gezonde kinderen op de wereld hebt mogen zetten. Je klaagt wel over mensen die snel zwanger raken, maar je zit zelf pas in ronde 4 voor een 4e kindje wat ik uit je verhaal begrijp. En ronde 4 is ook écht niet lang. Er zijn hier vrouwen die er jaren en jaren over doen om uberhaupt zwanger te mogen raken van een eerste kindje.. Begrijp me niet verkeerd, maar probeer ook een klein beetje te relativeren. Hopelijk heb je snel een positieve test in handen.