Engelengeduld

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Baby dream, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashleyrachel

Ashleyrachel Fanatiek lid

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Die van 10e is echt wel positief hoor dus het is echt wel genoeg geweest :)
    Ja zo vervelend als je dat hoort Mja sommige mensen die hebben helaas wat meer geluk en snappen totoaal niet hoe het voor een ander is die er langer over moet doen. Hele dikke knuf om je een beetje op te beuren en gewoon verder met duimen draaien en we gaan gewoon voor een positieve test :)

Brondy vindt dit leuk.
  2. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ah nee :( had het zo voor je gehoopt :(
    Kop op en laat je niet neer slaan nieuwe ronde nieuwe kansen lieve schat.
    Ook voor jou een hele dikke knuffel.
    Hopelijk heb je iets aan je afspraak bij de huisarts

PinkLady88 vindt dit leuk.
  3. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Pff hier weer zo het gevoel dat het deze maand weer voor niks is geweest.
    Gevel doet wel heel erg zeer Mja door de progestoron dus.
    En voor mij denk ik ook geen goed teken want bij de keren dar ik wel zwanger was had ik hier helemaal geen last van

4. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Ohnee, hoop t niet zeg. Zeker 1 van ons moet deze ronde een mooie test laten zien!!!
    Kom op dames.... ik duim heel hard voor jullie!!

5. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    IMG_4911.JPG Vanmorgen wederom getest voor de afloop van de pregnyl zit sinds zondag steeds om de dag getest vandaag bijna negatief. Op 5 dpo. Hopelijk morgen overmorgen een goede innesteling...

6. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Spannend...
    Domme vraag miss, maar wat doet pregnyl precies?

7. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Zorgt er voor dat na het zetten van de spuit je eisprong ook daadwerkelijk de volgende dag plaats vindt. Als ik het me niet vergis wordt gemaakt door stofjes uit de urine van moeder voor moeders dus vandaar ook de hcg

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Aaaaah Oke, dan begrijp ik t.
    Heb ook 2x mee gedaan met Moeders voor Moeders. Vond ik wel belangrijk.
    Nu 'fingers crossed' en hopen op een positieve test!!

9. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ja ik zou het mocht het ooit zo zijn ook willen doen, maar daar komt het probleem.... we wonen de komende 3,5 jaar nog in Duitsland voor het werk :( dus dat wordt hem dan niet

10. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Naja je gedachten zijn goed!

Ik heb zojuist de HA gebeld en gevraagd of ik geprikt kan worden voor vitamine D en Progesteron. Vanmiddag terug bellen of t mag of dat ik eerst op afspraak moet komen

11. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @PinkLady88
    Welke vitamines slik jij?
    Kreeg laatst een lijst van een vriendin, met welke vitamines nu belangrijk zijn

12. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Ashleyrachel ik hoop op een goede innesteling, nu hopen dat je de pregnyl zijn werk doet. Duim voor je mee xx
    @Brondy ik slikte davitamon met visolie. Maar sinds ik die slik, heb ik steeds meer klachten rondom eisprong en menstruatie. Dus dat doe ik niet meer deze maand. Nu heb ik alleen foliumzuur met vitamine D en ga deze maand teunisbloem olie tot eisprong gebruiken voor hopelijk minder pms klachten. Het is beter deze niet met zwangerschap te nemen vandaar tot eisprong.

Na bezoek bij huisarts advies gekregen om weer ziekenhuis te bellen, omdat we het jaar nu voorbij zijn en icm andere klachten het misschien raadzaam is om verder onderzoek te doen. Dus heb een afspraak bij de fertiliteitsarts om verdere weg te bespreken.

13. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Super dat je nu weer naar de Fertiliteits arts bent door verwezen. Hopelijk gaat dat meer geluk jullie kant op brengen.
    Gisteren avond een paar felle krampen in me buik, het soort menstruatie/ik moet ineens heel nodig diaree naar de wc krampen Haha sorry wist niet hoe ik het anders moest omschrijven, heb echt ff dubbel gelegen en het was echt geen pretje. Nog nooit gevoeld hopelijk een innesteling

14. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    Ik hoop ook voor je dat het een innesteling is geweest. Ben benieuwd, wellicht een goed teken!

15. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @Ashleyrachel
    Hopelijk niet voor niets geweest en een goede innesteling

@PinkLady88
    Ah Oke, ja die slik ik ook
    En Q10, tarwekiemolie/vitamine E, extra B
    Deze maand mijn Q10 verhoogd, eens kijken of dat geholpen heeft :rolleyes:
    Wel fijn dat je nu doorgestuurd bent naar het zhs, hopelijk kunnen zij jullie verder helpen.

Over 1,5 uur even de huisarts bellen. Hopelijk mag ik prikken zonder eerst een afspraak.

16. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hier vandaag 1 grote emotionele jank bal
    Voel me emotioneel zon wrak jank alles aan elkaar raak om alles gefrustreerd....
    Top dagje dus :)

17. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Misschien wel een goed teken ;)

18. PinkLady88

PinkLady88 Actief lid

20 jun 2017
    407
    121
    43
    Vrouw
    Pedagogisch Medewerker
    @Ashleyrachel die hormonen van ons vrouwen laten ons soms dingen doen/voelen wat nergens op slaat. Ik had Het vorige week nog, zit te janken om een kinderfilm pfff...bij mij echt een pms klacht dus. Hoop dat het voor jou wat anders betekent! X
    @Brondy hoe is het telefoontje met de ha afgelopen?

Ik voel me hier nog steeds ziek zwak en misselijk...misschien toch een griepje te pakken, alweer... Ik ging vanmiddag even naar de AH en toen kwam er iemand voorbij die volgens mij al heel lang niet gedoucht had. Ik ging echt bijna over mijn nek! Het is dat ik net ongesteld ben geweest, anders zou ik echt denken dat ik zwanger was, zo walg ik van geuren al een tijdje...

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Oh getsie, ieuw

Nou ik mocht dus gewoon bloedprikken zonder eerst een afspraak. Gister ochtend heb ik bloed laten prikken. Ben benieuwd of ik morgen of overmorgen de uitslag krijg. Moest wel om de waardes vragen zei een vriendin, dan kan zij het vergelijken met andere waardes.

Verder heb ik weer lekker steken in mijn liezen enzo. Dus ben er bang voor. Hopelijk zegt t bloedonderzoek dan iets.

Oh hoe begint jullie ongesteldheid?
    Mijne begint met bruin/roze afscheiding, dit kan wijzen op een progesteron te kort. En heb ook altijd last van hoofdpijn vlak ervoor en vet veel haaruitval. Allemaal symptomen zag ik op internet.

20. Ashleyrachel

10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    @PinkLady88 voel je je alweer wat beter?
    @Brondy waar heb je op laten prikken?
    Die steekjes hier ook aanwezig, hopelijk een goed teken.
    Wel vanmorgen op de kV een duidelijke streep zit nu op 10/11 dpo hoop zo dat het geen pregnyl meer is
    Vanmiddag echt even een half uur menstruatie kramp wat dus qua dpo echt te vroeg is altijd een LF van 14 dagen.
    Voor de rest de emo buien blijven lekker aanwezig.... pfff

Hier voor de menstruatie altijd al een paar daagjes puistjes die komen, en dan ineens kaboem is het er dus zorg altijd dat ik in die paar dagen er voor al van alles in me tas gooi van :)
    Het komt hier namelijk nooit rustig aanwaaien maar altijd als een donderslag bij heldere hemel :p

Deel Deze Pagina