Sinds een aantal dagen heb ik een dubbele noosa armband in de kleur bruin. Nu ben ik benieuwt wie ook een armband/riem/sjaal/sandalen heeft en wat voor chunks hebben jullie?Wellicht nog leuke tips? Ik vind vooral de betekenis en het feit dat het natuurlijke materialen zijn erg leuk. Ik heb de volgende chunks: Buddha, 09-099 | Chunks 9,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge Chhatra, 09-058 | Chunks 9,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge Runen, 09-074 | Chunks 9,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge Anahata 09-119 | Chunks 9,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge Welcome (Wit), 07-022 | Chunks 7,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge Butterfly (Wit), 12-094 | Chunks 12,95 | Shoppen bij Hebbe d`Inge
Ik heb ook een Noosa armband (zwart) en destijds 3 chuncks erbij gekocht. Onlangs heb ik een workshop gevolgd, en nu kan ik chunks helemaal naar eigen smaak en creativiteit maken. Zo heb ik mijn eigen unieke chunks. Ik vind namelijk maar weinig echt mooi in de originele collectie van Noosa.
Dat is ook leuk ja om ze zelf te maken. Van wat voor materialen maak je ze dan? Verder geen andere dames die noosa hebben?
Jaaaaah! Hier ook een Noosa fan Heb een armband (een enkele, taupe- kleur) en een taupekleurige riem! Alleen pas ik die nu niet meer gezien mijn groeiende buik, haha. Vind Noosa echt superleuk en moet me altijd bedwingen om er niet wat chunks bij te kopen! Heb er al een flink aantal, dus om deze hier allemaal neer te zetten is een beetje overdreven Maar dit is mijn nieuwste: