Au!? Indalen wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joanne92, 17 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hoi dames,
    Vannochtend alles gewoon goed tot ik in de badkamer me stond op te maken.. Kreeg ineens zo een drukkend gevoel van onder, alsof me muts uit elkaar werd gedrukt. Sorry maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen.
    Ben vandaag 27 weken en indalen kan dat al? Het is mijn eerste zw dus ik heb er echt helemaal geen verstand van..
    Het houd even aan en is weer weg, met bepaalde bewegingen voel ik het meer en het komt steeds even terug:eek:ok nu ik zit is een soort drukkend branderig gevoel. Ik kijk de middag even aan en dan bel ik de verloskundige

2. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Het kan zeker al het is vroeg maar niet onmogelijk.
    Mijn oudste is ook met 28 weken in gaan dalen en lag vast met 32 weken.
    Jongste pas ingedaald met de bevalling.
    Je kan natuurlijk altijd even voor je eigen gemoedsrust vanmiddag even je vk bellen.

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ook kun je even een plasje inleveren bij je ha om blaasontsteking uit te sluiten.

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Laatst nog getest op blaasontsteking.. Alles was goed. Verder geen dames die dit herkennen?

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Mijn zoontje daalde rond de 28 weken in met zijn billetjes, dus kan zeker hoor.

Toevallig had ik vandaag ook al een paar keer een pijnlijk schaambot, waarvan ik dacht zou het nu al?! Maar dat is wel heeeeel erg vroeg.

6. Meliszy

Meliszy Actief lid

30 dec 2012
    454
    0
    16
    Vrouw
    Verpleegkundige kraamafdeling
    provincie groningen
    Die van mij was ook al volledig ingedaald rond 31 weken. Maar ik heb hier helemaal geen last van. Het voelt niet anders dan anders zeg maar

7. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    hier wordt het duidelijk verteld als een kleintje aan het indalen is, ik kreeg toevallig vorige week bij 31 weten te horen dat de kleine meid al een stukje ingedaald was.

dus denk dat het met 28 weken ook wel kan. anders bij volgende controle gewoon even na vragen of ze ernaar kunnen voelen.

Deel Deze Pagina