Caiden vind ik super bij Connor! Helemaal niet Jut en Jul vind ik. Hij lijkt ook wel veel op onze jongensnaam.
Dankjulliewel voor de aanvullingen! Nu ben ik wel benieuwd naar je jongensnaam Jusi Ik vind Caiden ook erg leuk, maar lijkt te veel op Jayden (zo heet ons neefje die we elke week wel zien).
Onze zoon en dochter hebben ook Engelse namen (dochter Sydney Jules en zoon Logan Quinn) Russel Kyan Owen Rowan Caleb Dean Damian Succes!
Meisje: Erin (geweldige naam, onze dochter heet zo ) Rowyn, Arwen Jongen: Eli (ielay) Mitchell, verder geen inspiratie.
Dochter : nevaeh ( draai het om staar er heaven ), Onze dochter heeft ook een engelse naam Feven spreek uit als Fever maar dan net N. Zoon : Phyllon, Ferron
Dankjulliewel! Helaas geen namen er meer bij voor op de lijst. Bijzondere naam, Feven! Nog nooit van gehoord Sean vind ik wel leuk, maar kun je op teveel verschillende manieren schrijven. Eli staat er al op, Arwen ook.. Pff het is echt zo moeilijk!
Heb niet alles terug gelezen, sorry! Dave Matt Jeff Jason Jaimy Keith Zack Dash Kay Sean Niall Kieran Fionn Bran Alec
meisje: mae, maelin, janice, mia, Phoebe. Maddy van jouw lijst vind ik leuk. jongen: bruce, jim. Lennox en liam vind ik ook mooi
Dankjewel voor de meiden die nog een PB gestuurd hebben! Heb weer wat aan kunnen vullen op mijn lijstje Nog meer aanvullingen misschien?