mazelen bij oudere mensen

Discussie in 'De lounge' gestart door marleentje231, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Ik ben vandaag bij de dokter geweest, omdat ik last had van hoofdpijn
    Zere keel rode ogen! Nu zegt de dokter dat het symptomen kunnen zijn van mazelen, maar aangezien ik vroeger ingeënt bent is de kans klein! Nu isijn vraag zou je het ook kunnen krijgen als je er ingeënt voor bent?

2. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

ja dat kan..

3. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Oke, want ik woon in bible streek waar het nu erg heerst

4. Sterrefeetje

Hier ook, las dat er weer gevallen bij zijn op het dorp. Maar je klachten heb ik ook bij een goede hooikoorts aanval. Hebben ze bloed afgenomen?

5. Islah

Islah Niet meer actief

Ja hoor, ik ben zelfs 2x ingeënt tegen rode hond maar toch kan ik het (volgens de bloedonderzoeken tenminste) gewoon nog steeds oplopen. Dat geldt net zo voor andere ziektes. Ligt er maar net aan hoe goed je lichaam zo'n vaccin opneemt.

6. marleentje231

marleentje231 Actief lid

4 jun 2008
    290
    1
    18
    Nee dat niet! Maar als het vrijdag niet minder is dan terugkomen! Heel mijn lichaam doet zeer! En ook verhoging

7. Sterrefeetje

Beterschap, en als het niet beter is, staan op een bloedtest, dan weet je gewoon wat meer.

8. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Oh dat lijkt op wat ik al 3 dagen heb. Knallende koppijn, zere nek, lijkt wel als of alle spieren verzuren en in de kramp schieten, ook dag last van ogen gehad, alleen geen keelpijn. Woon ook in de belt en heb alle kinderziekte gehad en gewoon ingeënt. Ken verder niemand met mazelen,hier in de buurt heerst het ook heel erg volgens de berichten, mijn man is niet tegen mazelen ingeënt ( van voor 75)en heeft nergens last van, ook de kindjes lijken nergens last van te hebben. Ben benieuwd hoe het met je verder gaat, bij mij lijken de ergste pijn en krampen sinds vanmiddag weer minder te worden.

Deel Deze Pagina