Ik ben op zoek naar leuke kindercampings in Nederland. Via internet komen er leuke referenties over de volgende campings. Sprookjescamping de Paal kleine wolf maar er zijn vast nog meer leuke kindercampings in Nederland. Waar zijn jullie geweest en wat is jullie ervaring. Leuke animatie? Schoon sanitair? Speeltuin op het veldje? etc... Wij hebben een bijna kleuter.
Wij gaan elk jaar naar Beekse Bergen. Ik vind het daar super. Op de meeste veldjes speeltuinen. Niet overal, maar speeltuinen genoeg. Een zwembad en een strandje. Een dierentuin en speelland! De meeste velden zijn ruim en de (kleine) kinderanimatie vind ik prima, maar wij gaan eigenlijk alleen naar de 'avondshow' (half uurtje liedjes zingen en daarna een verhaaltje/toneelstukje). Dat is maximaal een uurtje. Wat ze verder overdag met kinderen doen weet ik niet.
wij gingen altijd naar de kleine wolf.. en 1 ding is zeker,, als wij een kleine hebben word het voor ons geen centerparcs of landal meer, maar de kleine wolf.. zo verliefd op de camping, heel mooi altjd animati voor de ouderen een jeugdhonk waar vanalles in staat etc.. kleine wolf staat echt op 1 !
De paal en ter spegelt!!! Fantastisch! Weet niet wanneer je gaat? Ik probeer bij beide te boeken en beide zitten vol kan wel janken!! Ik wil de paal
Wij zijn "new-born" kampeerders. We zijn voor Hemelvaart naar de Sprookjescamping geweest. Heel leuk, mooi en schoon sanitair ook speciaal kindersanitair. Helaas werd onze dochter ziek waardoor we eerder weg zijn gegaan. Maar de eerste indruk was goed. Over 2 week gaan we naar Hunzedal in Borger. Ook goede dingen over gehoord. Dus ben benieuwd....
De Noetselerberg in Nijverdal vind ik super. Veldjes met speeltuin in het midden, kindersanitair, binnenspeeltuin en binnen-en buitenzwembad.
ik zeg overduidelijk de beerze bulten giga gaaf voor jonge en kleine kinderen en continu animatie top camping daarna zeg ik sprookjescamping en de zandstuve de kleine wolf is meer een jongeren camping