Ik probeerde net ook al even deze poll te plaatsen, maar dat lukte niet. Dan nog maar een keer. Welke jongensnaam vinden jullie t mooist? Voor een meisje zijn we er ook nog niet uit maar ik heb zo'n voorgevoel dat het een jongen wordt...
Hihi nee, want dan denk ik aan de appelstroop! Al heb ik nooit geweten wat dat rinse dan betekent. Rense heb ik van een jongen die mij op de basisschool ooit in de klas zat. Is volgens babynamen.nl dit jaar 4 keer gegeven.
O ja, dat is waar ook van die appelstroop.... Je hoort denk ik eerder Rens, maar ik vind die e er achteraan wel leuk. Jens vind ik ook leuk, maar ik heb liever twee lettergrepen.
Ha Mooni, Leuk dat je voor Mattis kiest, dat is ook mijn eigen favoriet, maar niet die van mijn lief. Zou jij Mattis als je de naam zag op zijn Nederlands uitspreken (Mattis met een Nederlandse i van ik) of als Matties? Groetjes, Tesse
Als Matties Jij ook? Matties komt ook voor in Friesland, maar dan schrijf je het als Matthys (kom ik weer aan met m'n Fries, hihi, kan ik ook niks aan doen, het zijn ook best wel Friese namen)
Dankjulliewel allemaal. Ik ben er zeker mee geholpen. Nu nog een meisjesnaam bedenken. Iemand een suggestie voor een naam die een beetje dezelfde sfeer (Fries, Hollands, maar niet te doorsnee) heeft als deze jongensnamen? Veel dank!
Ebe, Rinske, Heike, Hinte, Mette, Sinne, Wessel, Jirte, Fenne, Bente, Lys, Rika, Rixt, ... ho er zijn er zoveel... http://www.heitenmem.nl/