Normaal alleen een meelezer, maar nu heb ik jullie hulp nodig Ik ben op dit moment 30 weken zwanger van ons 4e kindje. Het is een meisje en onze andere kindjes heten Jesse, Levi* en Loïs (Levi is overleden). Hebben jullie misschien nog leuke ideeën voor een meisjesnaam die bij de namen van onze andere kindjes past? Alvast bedankt voor het meedenken!
Luna Joya Jade Shelly Leah Yentl Ruby Mila Hailey Loua Jolie Indy Jayda Caitlin Chloë Ivy Danae/Danee Ainsley Fallon Solenn Leyla
Allen Bijbelse namen, toch? Jesse twijfel ik wat over, maar dacht van wel. Ik zou in die hoek blijven in ieder geval, vind dat persoonlijk wel zo mooi als de stijl hetzelfde blijft en niet ineens heel anders (zeker niet bij kindje #4). Vind het in dit geval persoonlijk ook het mooist als dit kindje, net als de anderen, een naam met twee lettergrepen gaat krijgen. Thirza Jiska Lisa Nomi Phoebe Selah Julia Salomé
Heel erg bedankt voor jullie reacties! Het zijn inderdaad allemaal bijbelse namen, maar dat is niet bewust zo gekozen en eigenlijk toevallig zo gegaan. Maar ik snap je punt wel! In ons rijtje staat nu Romée, Rosa, Isa en Anna. Maar we hebben nog niet het gevoel dat DE naam hier tussen zit. Vind een naam uitzoeken zó moeilijk!