jason justin dean jaymie scott yves Roan tyler tarell darell lyam lenn gino jayda Destiny kimberley katie joanna sharona chayenna joella britney gina hannah zoë romy Jonie irvine laysa alaysa tiffany kyara ciara taylor jordan verona
We hebben een dochter met de naam Jessie (djessie). Express met ie zoals in het liedje.  Nu weer zwanger en weer op zoek naar een engels klinkende naam. Een jongensnaam hebben we nog van de vorige keer: Levi Maar een meisjesnaam vind ik veel moeilijker! Tot nu toe: Dana Lynn Julie Lizz Milla Moeilijk hè!
@Rianne19 ff off topic reageren op jou hoor Leuke naam Jessie!! Wat vind je van Milly ? Net ff iets anders dan Milla en ook Engels klinkend! En anders Abby ? Dat vind ik ook echt heel leuk!
AngelaK, wat een hoop inspiratie! Van jou lijstje gaan Drew, Dawn en Brady nog op de lijst! Angela2009, Thnx voor je aanvulling! Heb er al veel namen van jouw lijstje opstaan, maar Bradley gaat nog op de lijst! Michelle, dankje! Novy gaat nog op de lijst! Nancy, dankje voor je lijstje! Helaas staat er verder niks voor ons bij.. Rianne, Levi is leuk, gaat op de lijst! Jessie vind ik ook super, die staat er ook al op! Luciaatje, Abby staat er bij mij ook op, super leuke naam!
Ik hou zelf niet zo van engelse namen maar mijn schoonzussen wel. Mijn neefjes en nichtje heten: Justin Jake Jaycie Misschien zit er net een treffer bij
Eveline, dankje voor de suggesties! Deze namen hebben op de lijst gestaan, maar zijn alweer afgestreept.. LieveL, Bing is niet mijn smaak, sorry!