Ohh wat gaat het hard! Bijna 37 weken alweer! Spannend! Ik vind van de twee opties Elise het leukste, eleana niet zo, is Elena nog een optie? Succes met de laatste loodjes!
Nou, verwachtte ik eens níet dat ik voor de minderheid zou stemmen as usual.. dus toch Ik vind Eleana echt een HELE mooie naam (daar dus op gestemd)!! En dan heb/had ik m niet eens op mn eigen lijstje staan haha Wel kan het in eerste instantie verwarrend zijn als je dochter zo heet, in die zin dat veel mensen aan Elena zullen denken en je dochter misschien ook wel een paar keer zo zullen noemen (denk ik). Elena vind ik dan weer héél erg 13 in een dozijn en saai en ouwelijk. Elise valt voor mij in diezelfde categorie. Ik ken nog een Alena. Misschien vind je dat nog wat? Of Leana?
Wat een leuke reactie! Wie weet heb ik nog een idee gegeven voor jouw lijstje. Leana vind ik ook mooi.
Gestemd op Elena, leuke tijdloze naam! Ik ken ook een Ilena, misschien is dat ook een optie? Elise vind ik niet zo, Elisa daarintegen wel! Lastig hoor die namen. Zijn er zelf ook nog steeds niet 100% over uit geloof ik