We hebben een zoontje die heet Milan. Nu krijgen we een dochter en zijn we hard aan het nadenken over een naam. Ik heb zelf wel een lijstje maar voor mijn gevoel knalt geen enkele naam eruit zeg maar. Ik houd van korte namen, maar er zijn er veel bezet in mijn directe vriendenkring (veel meiden) zoals tess, jill en keet. Dit is mijn lijstje tot nu toe; Sophie Maud Esmee Amy Wat vinden jullie de mooiste naam uit het lijstje en hebben jullie nog ideeën voor een leuke korte naam?
Fiene Fee Lily Lynn Jade Roos Liva Fleur Lise Philou Minthe Yara Sara Livia Lieke Bo Floor Quinn Fayen Chloe Daniek Lola Kiki
Milan & Sophie of evt Milan & Lotte Milan & Roos Milan & Rosa Milan & Julie Milan & Jolie Milan & Vera
Van jouw mannen vind ik Maud het mooist, maar dan heb je wel 2x beginletter M. Ideetjes: Nola Liva Lot Lilly Noor of Nore Floor of Flore Liz Isa Ise
Sophie vind ik een mooie naam! Persoonlijk wel jammer dat het een top naam is. Julia Juliet Isabel Vera Isis Iris Nova Isa
had zelf heel graag een Milan en sofie gehad! manlief dacht er helaas anders over.. Maar vind het een leuke combinatie Zelf vind ik Milan en yara ook heel mooi
Sophie de mooiste naam Verdere namen (heb er al een paar van in de lijstjes zien staan): Tess Iris Romy floor Joëlle Fleur Isa Demi Julia Lynn