Ryker Tyler Kendall of Kyndall Bryson Cayden Darren Wayne Johnovan Maeron Marlin Trevin Trevor Walt Vern
Chase? Skip? Misschien kan je het ons wat makkelijker maken door een paar randvoorwaarden te noemen: lange/korte naam, 1,2 of 3 lettergrepen, beginletter etc.
achternaam is krom. dus moet een langere naam zijn! we willen vernoemen! dus tweede naam is al bekend maar ivm meelezers laat ik die even achterwege! alvast bedankt vor het meedenken meisjes
hahahaha krom is ook een %$%^naam. maar ja manlief wilde die van mij niet geven. ouderwets he? ach snap het wel . zitten wel wat leukerds tussen. ga met manlief weeer een som tafel!
hahahaha hier ook zulke dilemma's meisjes naam was zo gedaan maar jongensnaam die ik leuk vind vind manlief niet leuk en andersom. bah bah! hahahahahahahahaha
- Donique en Gyo Krom - Donique en Reve Krom - Donique en Dax Krom - Donique en Kenly Krom - Donique en Jacen Krom - Donique en Kaylen Krom - Donique en Cy Krom - Donique en Nash Krom - Donique en Laz Krom - Donique en Milo Krom - Donique en Dontae Krom - Donique en Fain Krom - Donique en Vinn Krom - Donique en Jaxon Krom - Donique en Deke Krom - Donique en Dhillan Krom - Donique en Fox Krom