Bij de naam Ilja denk ik eerder aan een meisje. De schrijfwijze van Andrej vind ik ook niet zo mooi. Ik ken wel iemand die heette Andrei. De namen zijn beide niet mijn smaak. Succes met kiezen.
Ik ken Ilja alleen als een meisjesnaam en Andrej vind ik ook niks, sorry maar het is net alsof je een andere naam dan anderen wilt hebben en er dus maar een j achter plakt. Maar het gaat erom wat jij mooi vind Succes!
Ik vind Ilja wel mooi. Vroeger bij een jongen in de klas gezeten die zo heet en die was zoooooooo knap hihi Andrej vind ik niet mooi.
Ik ken ook een Ilja jongen van school vroeger....Pfffieeuwww....dat was me een lekkerding haha... Maar vind het niet zo'n hele mooie naam net als Andrej sorry!
Ik vind Andrej de mooist van de 2 . Maar zou dan liever kiezen voor Andrei . Ilja vind ik ook een meisjes naam, hoewel ik anderzijds weet dat het ook een jongensnaam is
Ik was al bang dat Ilja als meisjesnaam gezien zou worden. Omdat het op "a" eindigd, denkt men dat het geen jongensnaam zou zijn net als Nikita of Micha. Voor mij is Ilja absoluut geen meisjesnaam maar kan je jouw kind het aandoen??? Andrej kan ook als Andrei gespeld worden, heb daar geen moeite mee.
Zijn niet mijn smaak namen. maar ja, dat is heel persoonlijk he! Ilja doet mij ook aan een meisje denken. Succes met kiezen!
@ aura en manuela: zaten jullie bij elkaar in de klas vroeger??? ik ga voor Ilja, maar wil er wel even aan toe voegen dat ik een heeeel schattig buurjongetje van 2 heb die heet Ilya (spreek uit zoals in het frans: er is/er zijn, iel-ie-ja) en vind dit net wat leuker.
Jaaa! Miffy dank je wel. Ilya vind ik heel erg leuk en het is duidelijk een jongensnaam. Als man lief het ook nog eens leuk zal vinden, zullen wij deze naam heel erg serieus overwegen. Iedereen bedankt voor stemmen en meedenken.