Ons 2 kinderen hebben een Engelse naam. Nu krijgen we er een jongetje bij en komen we niet uit de naam. Namen die we mooi vinden, maar het net niet zijn voor ons dat zijn: Jason, Jace, Ryan, Nathan, Jamie, Joey, Aiden. Het liefst wil ik een naam die net wat bijzonderder is, iets minder standaard. Maar ook niet te gek, want mijn partner houdt wel meer van "gewone" namen. Wie heeft een idee voor de perfecte naam?
Jonah Waylon Joe Phil / Philip Collin Joshua Daley Ronan Damian Owen Oliver Jack Adrian Jesse Justin Nick Jim James Mason Chris
Evan : è-vuhn (korte -e- aan het begin) Roan - Rowin - Rowan Kian - Kyan Flynn Rody Logan Jayvi Shawn Kayden - Cayden Fendi Connor Brent Nolan Toby Lance Troy Ashwin Rowi
Hieronder wat ideetjes. Niet allemaal echt Engels, maar misschien toch wel interessant Hopelijk zit er iets tussen dat jullie allebei leuk vinden! Alan Alec, Alex Andrew Andy Anthony Arwin Austin Avery Bodhi Bowen, Bowie Boyd Brenn Bruce Bruno Bryce Carl Cedric Chas / Chaz Christopher Dane / Dayne Danley / Denley Danny Darryl / Daryl Darwin Dave, Davey / Davy David Dennis Denzel Derek Devin Dion Don, Donny Donovan Dorian Dustin Eden Edward Elliot Eloy Elroy Ethan Evan, Evin Ewan / Euan Fender Fenn Ferdi Ferran / Ferren / Ferron Ferris Ferry Finley Floran Floyd Flynn Glen / Glenn Harvey Henry Ilai, Elai Ilan Isaac Isaiah Ivar Iwan Jaïr Janoah Jari / Yari Javey / Javy Jeff Jefta Jimmy Joah Joel Joeri John Jonah Jordi / Jordy Jori / Yori Josh, Joshua Judah Julan Just, Justin Kayden / Kaden Kiran / Kyran / Kieran Kyle Kyte Lenn / Len, Lenny Lennard Lennon, Lennox Lev Levin Lewis Lloyd / Loyd Logan Lucian Lyle Mace Manoah Marc, Marcus Marius Marlon Marnick / Marnik Marnix Matthew Maurik / Maurick Mauro Maxim Mayron Mex, Max Micah Mick Mikai Morris Mylo / Mailo Myro / Mairo Myron Neil / Niel Nero Nick, Nickolas / Nicholas Nicolas / Nikolas Nikai Nilan Nino Noam Noel Nolan Novan Olaf Oliver Oscar Patrick Quin, Quint Raf / Raph / Raff / Rav Rafaël / Rafael / Raphael Ralph / Ralf Ray Remi / Remy Reno Renze, Renzo Revi Rhys / Ries Rick Rico Rinck / Rink Riv / Riff Rocco Rolf Ron Ronan, Ronin Rowin Roy, Royce Rubin Rylan Scott Sebastian Sef / Seff / Sev / Zef / Zeff / Zev / Seph / Zeph Sen / Senn Sepp / Seb Silas Silvan Sky, Skyler Sonny Stach Stan, Stanley, Sten Steve, Steven Taro Thiago / Tiago Thilo / Tilo Thom Thorsten / Torsten Tibo Timon Timothy Tobin Toby Tommy Trevor Tristan Troy, Trey Tyler Vico, Vigo Viggo Vinnie Ward, Walt Wes William, Will Xander Yorick / Yorik / Jorick / Jorik Zeno Zion
Jermain Tyrone Jack Lenny als we nu een jongetje zouden krijgen zou het gaan tussen Jack en Lenny Jermain en Tyrone zijn de namen van mijn twee oudsten. De jongste heet Bodhi super leuk maar niet perse engels : Nu krijgen we een meisje en dat vind ik zelf toch een stuk lastiger qua naam