Wij hebben inmiddels wat namen geschrapt, maar toch twijfel ik nu. Vriend wil opeens zijn nummer 1 naam niet meer haha Nu hebben we nog Linde, waar ik toch over twijfel. Is het niet te klassiek? Te veel Linda. ik vind de afkorting Lin dan weer teveel gebruikt voor alle volwassen Linda's in mijn omgeving. De andere naam is Lize. Dat vind ik net wat zachter dan Lise. Lizzie vind mijn vriend nog leuk, maar ik vind het teveel Lizzy, jullie en Babette van Donald duck haha. En als ze groter is, vind ik Lizzie ook minder. Wat vinden jullie? Linde of Lize?
Ik vind Lise het mooiste, Lize klinkt wat soft. En Linde idd in de richting van Linda en dat vind ik toch wat minder. Succes met kiezen!
Linde, vind het een hele andere naam dan Linda terwijl het maar 1 letter verschilt haha. Vind Linde een nette, zachte naam.
Ik vind Linde prachtig, terwijl ik Linda niets vind . Inderdaad een nette, zachte naam. Heel mooi. Lize vind ik niks, bovendien moet je altijd zeggen of het met z of s is geschreven.
Lise, ik vind lize juist harder klinken. Linde, tja, een boom. Leentje leerde Lotje lopen langs de lange lindelaan 😉
Ik vknd lise t leukst, maar dan geschreven met een s. Met een z vind ik niet mooi. Linde vind ik geen leuke naam
Ik vind Linde en Lize allebei erg leuk. Maar ik ken een hele leuke Linde dus heb er een positieve associatie bij. En daarnaast is Linde een boom en ik ben gek op natuurnamen. Dus ik zou uit deze twee zeker voor Linde kiezen. Sterker nog, als ik geen Linde had gekend had ik mijn eigen kind zo genoemd. Ik vind het echt een prachtige naam!
Ik vind Linde mooier dan Lize. Lizzie of Lizzy vind ik ook mooi en later kan dat altijd nog Liz worden.
Sluit ik mij helemaal bij aan! Vind Linde heel leuk en origineel. Lize hoor je op dit moment ook redelijk veel.
Ik vind Lize Leuker dan Linde. Lise nog lekker..wat moderner en lief maar ook stoer! Linde te soft en beetje saai..
Allebei mooie namen. Hebben beide op ons lijstje gestaan. Linde staat voor mij boven Lize. Nette en lieve naam.