Wij verwachten in maart 2016 ons tweede kindje, een meisje! Super leuk alleen is de naam een beetje een issue. Onze zoon is naar beide opa's vernoemd: Matt Marinus Nico We willen onze dochter naar beide oma's noemen, alleen heten zij Gerry en Gerda.. Voornaam-Gerry-Gerda klinkt natuurlijk niet echt mooi. Het moeten wel 3 namen blijven in totaal.. hebben jullie nog andere ideeën? De doopnaam van de ene oma is Gerda Johanna Maria. Ik pieker me suf! Help! Alvast bedankt!
Mischien van gerry , gerianne maken of van gerda , gerarda ? ..... Gerianne gerarda ......Gerianne gerda ......Gerry gerarda Of mischien een van de andere namen van oma kiezen? Wij vonden dit bij onze eerste zoon ook lastig , en hebben daardoor de 2e naam van mijn schoonvader gebruikt ipv zn eerste naam.. Het blijft toch een beetje puzzelen voor je er tevereden over bent suc6 !!!
Vann Gerry --> Geri maken En dan van Johanne Maria --> anne Marie. Als je dat koppelt krijg je: Voornaam-Gerianne-Marie
Heeft de andere oma niet nog meer doopnamen? Of is één van de doopnamen ook een naam die in de familie vaker wordt 'doorgegeven'? Géraldine Gerlinde Gerlieke Gerise Gerliese
Ik zou dan iets combineren met Maria, dat is altijd mooi en zo dubbelop vind ik ook niet mooi inderdaad. xxx Maria Gerdine (bijvoorbeeld)