Oké we weten het geslacht nog niet, maar we zijn natuurlijk wel al aan het nadenken over namen! Voor een meisje hebben we in principe de naam al, maar voor een jongen hebben we niks. We willen allebei graag een Engelse jongensnaam. Ik wilde George, maar dat vindt mijn man niks. Charlie hadden we als optie maar is het toch net niet. Wie denkt er mee? Onze andere kinderen heten F.ay en J.ames
F.ay, J.ames en Dean! Alec, Caleb, Collin, Daley, Ethan, Evan, Glenn, Kane, Lenn, Lennon, Lewis, Liam, Logan, Luke, Matt, Mike, Mitch, Nigel, Owen, Quinn, Ryan, Tyler
Jake Flynn Joël Shane Nigel Quinn Landon Kyle Evan Ryan Colin Floyd Fender Denver Cole Blake Boyd Travis Tyler Lewis Brock Royce Preston Sage Silver Miles Mason Sid Sem Joe Nick Reese Carter Chase Corbin Wyatt Bruce Lennon
F.ay, Ja.mes en... Mick Jack Tobin Quinn Noam Noah Winston Wess Wessel Robin Titus Lennon Dean Jake Miles Scott Scotty Skyler Tyler Kyler Kylian Kyle Lyle Lloyd Boy Boyd Kjell Kjeld Hugo Fabian Mylo Roby Toby Tobias Jason Denzel Dario Darius Tate (teet) Leon Michael Chris Roan Dion
Als in: er is inmiddels zó veel leuks geopperd dat ik niet meer kan kiezen? Of als in: er zit nogsteeds niks voor me bij?
Als je in NL woont dan vind ik George te bekakt. Maar bij James past wel een beetje een ouderwetse Engelse naam. Ik ben niet van de Engelse namen in NL, maar moest ik in het buitenland wonen dan zijn Joshua en Aiden mijn favoriet. Maar past dat bij James? Ik zou even naar namen van acteurs/zangers uit de jaren '50 kijken. Ik zou geen Dean kiezen ivm James Dean.