Hallo allemaal, Wij dachten dat een meisjesnaam veel makkelijker zou zijn dan een jongensnaam, maar blijkbaar is het toch weer lastiger dan gedacht (hormonen?). We hebben nu een shortlist, waarvan er één naam behoorlijk bovenaan staat. Maar.. wat vinden jullie van de combinatie J.esse (zoon) en J.ulia? En nee, het maakt ons niet uit hoe vaak de naam voorkomt zoals te zien aan de naam van onze zoon, zijn wij blijkbaar juist van de veelvoorkomende namen. Bedankt alvast voor jullie ongezouten reacties!
Wat zijn jullie positief, fijn en leuk om te lezen! Is het niet teveel Jut en Jul, allebei de namen met een J te laten beginnen? Of zit dat gewoon tussen mn oren (daar zijn die hormonen dus weer)?
Ik vind het ook leuk. De klank van de namen is heel anders en daarom geen jut en jul gevoel voor mij.
Mooie combi. Geen jut en Jul door andere klanken, eindletters, ene naar mijn idee wat Engels en andere naam wat klassieker. Gewoon doen!
Leuk hoor samen, geen jut en jul gevoel bij! Enige is dat ik dan altijd wel vind om bij een evt. 3e ook de naam met een J te laten beginnen omdat het anders toch niet passend is. Maar goed, dat is misschien niet aan de orde of later zorg