Leuke spelletjes en bezigheden voor thuis.

Discussie in 'De lounge' gestart door Huismuisie, 26 feb 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Even wat inspiratie gezocht.

Afgelopen weekend een beetje onder gedoken gezeten in huis van vriend, kind uit logeren... Weer was klote en carnaval dus even lekker lunchen in de stad is er niet bij en wandelen was een natte bedoeling geworden.

Op een gegeven ogenblik zaten we ons toch een potje te vervelen niet normaal. Allebei maar gaan werken. En erna een tijdje zitten kaarten. Fles wijn open getrokken en toen werd het wel weer gezellig :oops:

Wat vinden jullie leuk om te doen samen met je partner?

2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Sporten in bed met m’n man :p
    Maar daarnaast vind ik het heerlijk om te praten en verschrikkelijk te lachen. Wij kunnen om de stomste dingen lachen; anderen begrijpen onze humor ook niet zo :roflmao:
    En stom tv kijken en zeiken op al die domme mensen in programma’s; ook altijd geinig.

GossipGirlxoxo en Huismuisie vinden dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Kaarten, samen houden we het wel leuk ondanks dat we beide slecht tegen ons verlies kunnen.
    In de winter willen we nog weleens puzzelen samen. Klinkt echt heel bejaard dit. Maar dan gaat er een puzzel van een paar duizend stukjes op tafel en zijn we een paar weken lang een paar avonden in de week daarmee bezig als de kinderen slapen.
    Maar ik geniet ook van samen een serie of film kijken. En als de kinderen uit logeren zijn dan nemen we het ervan en hoeven we niet zo zachtjes seks te hebben en gedragen we ons als konijnen :oops::roflmao:

Huismuisie vindt dit leuk.
  4. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gewoon thuis vinden we het heerlijk om samen een film te kijken. Vooral films die wat langer duren.
    We hebben ook wel eens samen een grote puzzel gemaakt (1000 stukjes). Lekker kneuterig.
    Samen gourmetten doen we een enkele keer nog, is ook gezellig.

Keer vrienden uitnodigen op de koffie/borrel of zelf erheen gaan, bioscoop, samen zwemmen, sauna, museum, plantjes uitzoeken bij de Intratuin, met ons tweetjes uit eten....

Overigens vind ik het ook heerlijk om samen thuis te zijn (zonder kinderen) en dat we elk ons eigen gangetje gaan. Ik een game spelen en hij een programma kijken waar ik niks aan vind.

GossipGirlxoxo en Iertje81 vinden dit leuk.
  5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    Spelletjes inderdaad en series kijken.
    Voor kaarten hebben we een heuse competitie (of althans, we houden bij hoeveel spelletjes Jokeren we al gespeeld hebben en bij 100 strafpunten heb je verloren). Echt grote gezelsschapsspellen doen we op het moment niet zo heel vaak meer, omdat we dan zo 2 uur verder zijn, dus het zijn vaak korte spelletjes.
    Maar gewoon tegenover elkaar op de laptop is ook iets wat we graag doen. Dan zit hij Daily Quests te doen in WoW en lees ik het forum bijvoorbeeld :roflmao:

Al hadden wij de afgelopen dagen ook wel momentjes van verveling hoor, met dat weer zat er echt niks anders op dan binnen blijven :|

6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Wij ook dat laatste. Daarom brengen we de kinderen regelmatig bij m’n zusje en gaan we naar een hotel/blijven thuis. En ik verdenk m’n zus en zwager hier ook van:D

7. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat was het denk ik vooral. En wat een verschil is is dat het zijn huis is. In mn eigen huis verveel ik me nooit.

Films en series hadden we al gekeken. Wat een nadeel is dat als we 1 dag stil hebben gezetten dan begint het te knagen ofzo. Dus twee dagen ‘niks’ doen zit niet in ons dna.

Ik kan er moeilijk de finger op leggen maar we werden er beiden heel onrustig van.

8. NdNk

NdNk Fanatiek lid

8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Bordspellen doen we wel eens. Kaarten ook wel gedaan.
    Maar tegenwoordig zijn we zo lam dat of hij in slaap valt, of we kijken duf televisie, wachtend tot de jongste wakker word en dan gaan we maar naar bed.
    We gaan graag samen op pad maar meg opvang/oppas is dit nu gewoon niet mogelijk.

9. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.609
    8.359
    113
    Vrouw
    Wij spelen vooral ticket to ride de laatste tijd. Inmiddels doet onze zoon van eind 2014 ook mee.

10. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    Herkenbaar hoor! Normaal gesproken vermaak je je prima als het om een avondje of een middag gaat, maar nu zaten wij er na 2 volle dagen ook tegenaan te hikken.

11. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    Samen koken
    Scrabble. Rummicub
    Filmavond met lekkers op tafel

12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Oke wat we hadden gedaan. Vrijdag avond veel teveel gezopen met een lekker kaasje erbij. Bij gepraat wat we allemaal hadden gedaan die week.

Zaterdag serie gekeken. En nog een serie en eh nog een serie. gekookt samen en aan tafel zitten kletsen. Ik had echt een dikke kater dus was vast niet heel erg gezellig.

Zondag ochtend goed uitgeslapen ik even naar de supermarkt voor ontbijt. Toen nog maar een serie aflevering gekeken. Erna allebei gaan werken. Gaan kaarten. En gekookt/ eten opgewarmd. Hij had nog een lekker fles wijn liggen die we allebei nooit hadden geproefd. Dat gaf de avond wel weer glans.

Ik weet niet we hebben normaal altijd super veel lol, het leek even inspiratieloos.

Deel Deze Pagina