zocht net een stukje van DWDD (de wereld draait door) en kan altijd wel lachen om dat programma... maar mijn zoektocht gaat iets langer duren omdat ik stukken tegenkom waar ik dubbel van lig hier eentje: DWDD - TVDD - een van de beste fragmenten vind ik!! - YouTube iemand die haar leukste stuk wilt toevoegen?
LuckyTV | Zeg maar dag Die vind ik erg geinig. En natuurlijk de boer zoekt vrouw filmpjes: LuckyTV | Een Beetje Afstandelijk LuckyTV | Echt Heel Moeilijk LuckyTV | Even Voorstellen
Het Lucky tv filmpje van de inzegening van het huwelijk van William en kate.. Pieste bijna in mijn panty
ik zoek dat fragment van dat lachende meisje voor de deur ( ook bij de wereld draait door) Was bij een andere tv programma maar ze lieten hier zien. ze kregen ook een sticker op de deur... kan hem helaas niet vnden
Hoe gastvrij is Nederland bedoel je denk ik? Of heet het nu nu we er toch zijn? Iig met sofie hilbrand..
Ja dat was het.... ik heb het net ff bekeken, Deze kwam ook in DWDD... Dus wilde ik het even zien waarom ze nou lachte. Bedankt