Deze versie Jasmine , is dat ook Engelse uitspraak? Spreek je deze uit als Jasmiene of als Djezmin.... Staat een beetje vreemd maar je zult vast begrijpen wat ik bedoel haha. Bedankt allemaal voor het meedenken , altijd leuk
alexis leuk jaicey brooklynn jesslyn jocelyn deezy jaidie jayda isis xiva taylor abigail averey brittany cayden chelsey deveney
Oeeeh ...Dan is het maar goed dat ik dit even vroeg hier Mocht het deze naam worden dan wilde ik het graag uitgesproken hebben als Djesmin/Djezmin. Nu was ik toch van mening dat dit bij Yasmin het geval was ... Whooooopssss
When reading the name Jasmine, I immediately think of the real Dutch version: Jasmijn EDIT: Sorry, je zoekt juist een Engelse naam. oepsie... Ik zou Jasmine overigens uitspreken als Djezmin hoor.
Eens kijken.. we hebben niet helemaal dezelfde smaak in namen maar ik doe toch een poging Felicity Caitlin (of bv Katelyn... zoveel schrijfwijzen mogelijk) Piper Violet Madeline Abigail Brielle Ruby Mackenzie Willow
Mijn nichtjes heten Madison en Sydney, Amerikaanse mama. Zelf vind ik Kate ook een erg stoere Engelse naam
Lynn vond ik ook een hele mooie naam. Helaas heeft mijn vriendin die naam al aan haar dochtertje gegeven haha
Daisy Hazel Heather Scarlett Holly Marley Allison / Ellison Madeline India Misschien heb je hier nog wat aan: Baby Name Lists - If You Like X, You'Ll Love... | Nameberry.com