hoi meiden, ik ben op zoek naar engelse jongens en meidennamen. de hoeveelheid letters maakt niet uit. alleen liever niet meer dan 7 i.v.m. achternaam. alvast bedankt voor jullie reacties, deze worden erg gewaardeerd
Luke Jason James Roydon Rowan Mark Christopher Justin Michael Aron Keith Kyle Daniel Joe Jack Owen. Zag dat Aidan al genoemd is. Dat vind ik zelf een hele mooie Engelse naam voor een jongen. Gwen Gill Lily Liz Liv Christine Sheila Louise Jennifer Kimberley Ashley Rowena Fiona Jacky Robin Kate Sally Alexa Madeleine Sarah
heel erg bedankt voor jullie reacties. we hebben er echt heel veel aan. we hebben voor een jongen al een naam gekozen, namelijk jack. voor een meisje zijn we nog aan het kijken, omdat er zoveel namen zijn die wij leuk vinden. blijft moeilijk!
mocht je nog van jongensnaam willen switchen, onze jongens heten Scott en Duke, Duke uitgesproken als Duuk. succes, joyce
Amelia, Katie, Shannon, Courtney, Whitney, Lauren, Caithlin, Maddison, Scarlett, Ruby, Abigail, Lily, Roselin
Als ik een engelse meisjesnaam zou moeten kiezen dan werd het Hazel. 't Is dat ik oerhollands ben en dat helemaal niet bij ons zou passen maar ik vind het echt een mooie naam.