Ik ben nu 25 wkn zwanger van de tweede en het wordt weer een jochie. Nu hadden we volop meisjesnamen, maar een jongensnaam....help!! Ik weet dat we nog ruim te tijd hebben, maar ik heb echt het gevoel dat we er niet uitkomen. Vriendjelief zit meer met engelse namen in z'n hoofd en ik toch echt met de simpele boeren hollandse namen Wie heeft er echt nog een supernaam die goed past bij Sem?
Wij krijgen ook een jongetje en gaat hoogstwaarschijnlijk Lenn heten.. Op zich past het wel bij Sem Die naam hadden we ook in gedachten maar daarvan wonen er al 3 in het dorp en kwamen daarna Lenn tegen en dachten: Die is het haha.. succes, je hebt echt nog ruim de tijd... mochten jullie er niet uitkomen, maak dan een lijstje, ieder apart.. vergelijk de namen en kijk of jullie allebei een bepaalde naam hebben opgeschreven...
Whahaha ik lees mee... Wij zijn ook nog druk op zoek naar een naam voor het nieuwe broertje van onze Sem!!
Wij vonden het ook ontzettend moeilijk om een jongensnaam te verzinnen! Gelukkig krijgen we een meid Heb kennissen en die hebben ook een Sem, en dan Cas en Gijs ook wel leuk bij elkaar vind ik. Succes met zoeken naar een naam!! Groetjes
Kies in ieder geval een naam met maar een lettergreep, dat past mooi bij Sem. En als je man van Engelse namen houdt en jij van Hollandse (Ik ook!!! ) dan zou je kunnen gaan voor een echt internationale naam als... Luke/Luuk; Marc/Mark of zo. Maar goed, het is JULLIE kindje en jullie moeten een naam uitkiezen natuurlijk. Het is voor ons tenminste al lastig zat om voor ons eigen kindje een naam te vinden, hahaha!
Meiden, super bedankt voor jullie reacties! Vind het gewoon zoooo moeilijk. Ik lees alleen nog maar namen, namen en nog eens namen in blaadjes, op tv etc. Denk dat ik me er nog niet zo erg mee bezig moet houden en dan komt het vanzelf...(of niet?! ) Finn hadden we bij de eerste zwangerschap ook. Vriendjelief zegt: nou das toch lekker makkelijk, doen we nu Finn. Ik heb er gewoon nog niet HET gevoel over. Verder vinden we Mex ook apart en leuk. Wimjo: welke richting moeten we jullie meisjesnamen zoeken? Apart, kak, hollands....? Wij hadden voor een meisje Nikki, Nika, Noa, Fenne...noem maar op! Cle23: Milan vind ik ook errug leuk en dat klinkt zooo lief als Sem het zegt.... Rilana: ook nog geen naam?! En bij jou kan het ieder moment gebeuren....Hoop toch dat ik er tegen die tijd wel eentje heb! Hebben jullie ook nog helemaal geen idee of twijfelen jullie? Skatje22: das ook super toevallig!! Wat vinden jullie een leuke naam
Vinden jongens namen ook moeilijker als meiden namen. Jongensnamen die wij het mooiste vonden zijn: willem fedde Gijs Kick Bram Dus ook hollandse namen allemaal, en lekker kort. succes gr.rensje
Lastig he.... ik vind Lucas erg leuk, met name omdat de afkorting Luc ook nog heel leuk is!!! Wij hebben een zoontje Noah.. miss ook een idee aangezien jullie voor meisje ook Noa ertussen hadden staan... succes!!!
wij krijgen ook een zoon en vond de naam ook erg moeilijk! mijn man vond de naam die we bedacht hadden toen ik de eerste keer zwanger was nog steeds mooi. wat vinden jullie van bjorn hij wil onze zoon zo gaan noemen.
Wij krijgen ook een jongetje, en hebben de naam al Iets wat bij Sem past.. hmm.. Moeilijk, ik zou me daar niet al te veel op vastpinnen, want ieder kindje is toch een individu. Ik ken trouwens iemand die haar zoontje Senna had genoemd.. Runar vind ik trouwens ook wel apart (Deze naam had ik laatst gehoord)
Wij krijgen ook een jongen en vinden het ook heeeeel erg moeilijk. Nu hebben we eigenlijk al een naam Lukas of Luuk. Vind het aleen jammer dat je het zovaak tegen komt. Daarom zijn we eigenlijk aan het verder kijken, maar niks wat ik tegen kom of lees voelt net zo goed als Lukas.