Hoi meiden, Misschien dat dit allang bestaat hier, maar ik dacht, aangezien er heel veel meiden (waaronder ik) op zoek zijn naar DE meisjesnaam... Leek het me leuk om hier inspiratielijstjes te plaatsen. Dus bijvoorbeeld de meisjesnamen die jij leuk vind, of die bij jou op je lijstje staan. Of misschien heb je op internet wel een leuk lijstje gevonden? Leuk voor de meiden die een naam zoeken om doorheen te scrollen! Ik zal zelf beginnen met de namen die ik mooi vind; Leah Eva Isa Ilsa Joanna Anna Amelia Amber Sarah Noa Valerie Maeve Niamh Rosalie Rozemarijn Mia Jeanne Bregje Hannah Lena
'Mijn' mooie namen zijn: Eva Rosalie Valerie Amelie Isabelle Carice Maxime Claire Iris Merel Thirza Juliette Sofie Charlotte Tijdloze vrouwelijke namen
Bine / Biene Caró Eléa Elora Iva Iza, Ize Jula Julijn, Julin Junia Linou Liva Loua Mara, Mira / Myra Mea / Méa Noria, Nori Robi, Robine Rosa / Roza Veer, Vere, Veró Zoe
wij zijn niet zwanger en zullen dat waarschijnlijk ook niet meer worden. maar we hadden voor een eventueel 3e kindje wel een naam die we mooi vinden namelijk: Faye
Anna Ava Belle Benthe Eowyn Eden Faye/Fee Felinde Ghislaine Hannah Isabelle Jolie (zjolie) Lenthe Lilly Madelief Nora Novalie Olivia Skye Vivienne Vienna Willemijn Willow Zoe Zara En nog veel meer maar dan ben ik nog wel even bezig haha
De allermooiste meisjesnaam vind ik de naam van onze dochter, Sara. Haar tweede en derde naam, María en Isabel, vind ik ook prachtig. De rijst van ons lijstje meisjesnamen: Lotte Lize Luna Eva Mila Juna Mali Elvi Lana Fee Iris Anna Emma Mirre Maite Ines Jade Ilse
Dit vind ik mooie meisjesnamen: Roos, Merel, Bente, Britte, Nieke, Mijke, Imke, Veerle, Hanne/Hanna, Mette, Sanne, Anne, Eva, Mirte, Lynne, Jonne/Yonne, Ninthe, Sterre, Juliëtte, Anouk, Joëlle, Sophie, Romée, Lizet.
Joshlynn Jacelyn Jazzy Jazzmay Meadow Jaydee Livah Nomi Vajen Jordyn Vienna Ivy Meave Senna Chasye Chenoah Romee Yentl
Namen die ik tot nu toe leuk vind (zijn helaas niet de namen); Amy Dominique Eden Elisa / Elise Lauren Noëlle Samara Misschien Vaynese, vanwege de betekenis (alhoewel ik niet zeker weet hoe hij wordt uitgesproken, maar gok op Vee-nies) Vriend vindt Aimée en Lisanne leuk.
Met mega stip op 1 Liza, als wij ooit een dochter krijgen de naam! Verder erg mooi maar net niet de naam gemma Eva Anna Lize Roza Sara
Lara (onze dochter haar naam) haar overige namen: Megan Jasmijn Wilhelmina. voor een eventuele tweede: Nova Livia Nina Fleur Milou Lenthe Linde Eline Jill Linsey Julia Amy