Hoi dames, Wij gaan onze eerste ronde in maar willen wel al namen verzinnen voor zowel jongen als meisje. Wij willen zelf de Engelse, Schotse en Ierse kant op en het liefst een originele naam die je niet vaak hoort. Suggesties zijn welkom!
zo heb even internet bekeken voor namen die je niet elke dag hoort: Engelse namen. Jongens: Gabriël Meisjes: Abigail Schotse namen. Jongens: Brexton Meisjes: Adaira Ierse namen: Jongens: Niall Meisjes: Kylene
Ik probeer eens iets : - m - Ainslie Arleigh Bailey : unisexnaam, kan ook voor een jongen Bryony Cadence Daelynn Emerald Everly : unisexnaam, kan ook voor een jongen Faeven Faedyn Ginger Gillian Grace Isla : aj-laa (zoals in 'island') Jaedy Kenzi - Kenzie Lacey Laurel Libby Macy - Maisie Madison Maelyn Meadow Rowan : unisexnaam, kan ook voor een jongen Scarlet Skyla - Skylar Summer Tinsley : unisexnaam, kan ook voor een jongen Willow - j - Ashby Boyce Brandis Brinley Cayson Chadley Channing Daeson Desley Elliot Floyd Gilliam Harvey Jagger Jetson Landon Ledley Marlow Morris Rigby Rixon Tayden Troy Wayne Als je aangeeft, welke namen in de goede richting komen, wordt het alweer een stuk makkelijker met zoeken.
Tip: Op de website behindthename.com staan heel veel namen met betekenis en herkomst, ook veel Keltische namen!
"Daelynn is an American name for girls meaning Dae plus Lynn." Dus Amerikaanse namen mogen ook? En Bretonse namen (Frans Keltisch)?
Amerikaanse namen mogen ook dat vinden er ook mooi! Dankjewel voor de tips dames. Zal eens even kijken op de site die me is aangeraden. Is aiden of Ayden ook iers?
mijn dochter heet Sydney Jules en zoontje heet Logan Quinn Griffin Aidan Lennon Brennan Owen Jack Jake Travis Dean Collin Russel Miles Juna Elin Alice Fay Mavis Emily Mae Joan Sage Paige Kiera Kate Lilly Neeve Succes!
Aiden is inderdaad ook Iers. Wij hebben 2 zoontjes, Liam en Aiden. Bij de eerste niet bewust voor een Ierse naam gegaan, bij de 2e wel. Succes!