Hallo allemaal. Wij weten nog niet wat we krijgen. Voor een meisje hebben we een naam. Echter, we komen niet echt uit een jongensnaam. zoeken op sites met namen zie ik door de bomen het bos niet meer... Misschien dat jullie eens wat kunnen roepen en dat ik ideeen op kan doen? Het moet engelstalig zijn (hoeft niet speciaal apart of gek gesproken ofzo) en stoer...
hoi, wat kan het lastig zijn he! wij hebben 2 boeven met de volgende namen, Scott en Duke. Duke spreek je gewoon uit als Duuk, maar we vonden de engelse schrijfmanier mooier staan bij Scott. Tot nu toe hebben we heel veel leuke reacties gehad op de namen, zelfs van mensen die engelse namen niet mooi vonden. Misschien heb je er iets aan. Succes, joyce
Moeilijk engelse namen. Zeker omdat mensen het vaak verkeerd gaan uitspreken en je minder leuke namen krijgt.
Ian Jayden Jason Jack Luke Jeff Aiden Joshua Oliver William Owen Liam Max Noah Oscar Joel Dominic Andrew Gabriel
tja, lettergrepen.. Niet meer dan 2, maar dan blijft er nog veel over. Dean is leuk, maar ken al iemand die zo heet. Ik vind het maar moeilijk...
Effe mijn lijstje erbij nemen: Ace Aiden Collin Ethan Ian Jonah Lenn Maik / Mike Nathan Nolan Owen Quinn Rhys Seth Sid Zion / Zyon
Dean vind ik ook een schitterende naam. Jammer voor jullie dat ie al in gebruik is... Wat dachten jullie van Robin Sam (uitgesproken als Sem)
Ik heb leuke dingen voorbij zien komen. Helaas is er van alles wel al iemand bekend. -Ryan heet familie van mij -Mitchel, neefje van vriend heet mitch -Collin, zoon van vriendin -Dean, zoon van vriendin -Sam uitgesproken als Sem, mijn stiefzoontje heet Sem.. Hmm.... Wat vinden jullie eigenlijk van Deacon? Weet niet of mijn vriend hem leuk vind, maar dacht ik net ineens aan. We hebben Casey als meisjesnaam. Echter is dat ook een jongensnaam hahaha
Deacon klinkt wel heel erg stoer! Duncan Brody Bradley Quinten Casey is een leuke meisjesnaam. Voor een jongen vind ik het niet zo
duncan hihi zo heet die van ons en je ziet hem echt nergens. als overal waar je googled ed komt ie echt zo goed als niet voor. we wonen zelf in dld en daar komt ie helemaal niet voor haha helemaal leuk dus deacon is idd ook mooi maar denk dat ie dan later zijn naam altijd meot spellen want zal denk ik neit veel zijn die hem in een keer goed schrijfen.
ik vind Caine/Kayne erg leuk.... Casey super leuke naam voor een meisje...Ik vind deze schrijfwijze (Caisey) iets leuker maar hou van aparte namen hahaha