Hartstikke bedankt voor het meedenken. Riley vind ik heel leuk, denk niet dat mijn vriend hem leuk vind dus ga ik nog even voorstellen. Levin/Levi vind hij helemaal niks.. Ik vind ze wel leuk namelijk.
Landon, of Dylan vond ik zelf leuk, maar mijn man vond het te 'engels' haha Dean heb ik als 2e naam wel erdoor gekregen hhi, maar dat kwam omdat het ook een samenstelling is van 2 personen die helaas aan kanker overleden zijn voor en in mijn zwangerschap...DEbralee en ANtoon....zijn besdchermengeltjes
Dylan vond ik idd ook leuk. Man vond het een twijfel geval. Man neigt naar Leroy.. Op zich een hele leuke naam vind ik, echter krijg ik er wel een beetje een achterhoek idee van. Maar ja, ieder kind is anders dus in hoeverre moet ik dat mee laten tellen. Jessy vonden we ook nog wel leuk, toch heb ik het liefst een stoerdere naam. Duncan Scott Deacon Riley en bovengenoemde namen vind ik wel erg leuk. Hmm.... Collin ook, maar zo heet dus de zoon van een bekende ook.
Oeh.. ja dat is naar. Maar wel een heel mooi gebaar! Onze zoon zal de 2e naam van mijn schoonvader krijgen. Die is op 44 jarige leetijd overleden. Als het een dochter is zal de 2e naam zowiezo Mathilda zijn. Dus Casey Mathilda. Mathilda is de volledige naam van mijn schoonmoeder en die is helaas ook terminaal kankerpatient. We hopen dat ze nog een paar jaartjes bij ons mag blijven
Oohh ik hoop ook zo dat Mathilda het allemaal nog kan meemaken...'t is vreselijk! Bij Leroy krijg ik ook aso-gevoelens ofzo...maar ieder zijn smaak hoor! Ben wel erg eerlijk :S
Ja ik hoop het ook. Ze vind het wel superleuk dat ze dit (waarschijnlijk) nog mee kan maken. Maar echt opgroeien zal ze niet meer kunnen zien helaas. Zoo oneerlijk. Idd heb ik die gevoelens ook. Maar ja, ken ook weer mensen die hun kids een beetje een 'achterstandsbuurt' naam gaven terwijl dat niet bij de omgeving past zeg maar. En dan wen je er eigenlijk direct aan. Dus is nog heeeeel erg twijfel bij mij. Vandaar dit topic
Ja idd, en dit zal een blank kindje worden. Maar ja, mijn donkere dochtertje heet weer Rebecca Welliswaar officieel engels, maar ook niet een naam die je direct verwacht.