Was het niet iemand die niet helemaal 100% was? Zo had ik laats een vrouwtje mee lopen. Stinken dat ze deed! En ook de hele tijd "onopvallend" naar mijn dochtertje kijken. Als ik dan mijn rug naar haar toe draaide stond ze hele gebaren te maken naar mijn dochtertje. Tong uitsteken enzo. Dochter vond het prachtig. Niks kwaads maar gewoon niet helemaal in orde. Het liefst zou ik willen dat ze weg lopen, maar aan de andere kant. Sja. Ik hou mijn dochter scherp in de gaten dat er niks gebeurd.
Ik denk dat je gevoel je, wat dat soort dingen betreft, niet vaak voor de gek houdt. Better safe than sorry, vind dat je goed gehandeld hebt maar man man, wat zou ik bang zijn.
Ieh! Wat griezelig! Ik kom hier ook vaak 'enge' mannen en vrouwen tegen. Wij wonen in de binnenstad van Utrecht, maar zijn omgeven door daklozen en geesteszieken-voorzieningen. De meeste ken ik na jaren wel, maar er zijn er wel een aantal die erg onberekenbaar zijn en die echt niet in een straal van een meter van de kinderwagen mogen komen! Er is ook een meneer hier die in principe geen 'kwaad' in de zin heeft hier, maar die wel de kindjes op hun hoofd wil aanraken om ze te zegenen ofzo. Die meneer heeft ze niet helemaal op een rijtje en is dakloos, dus ook niet al te fris als hij aan de kindjes zit... Als ik hem tzt zie dan loop ik wel een blokje om... Hij stond hier een poos bij het kinderdagverblijf in de buurt... Kindjes zegenen.
Getver, wat een enge bedoening zeg...Moet er niet aan denken dat mij zoiets zou overkomen. Vraagje voor Dirksmama: jij vindt het dus geen probleem om door de hele supermarkt achtervolgd te worden door een wildvreemde man, die ook nog eens aan je kinderwagen trekt? Ik mag gerust je kindje uit de winkelwagen pakken en ermee aan de wandel gaan als jij een klein metertje verderop iets uit het schap pakt? Bijzonder zeg....Jij bent wel erg goed van vertrouwen...
Wat een raar verhaal zeg! Ik zou hier ook de kriebels van krijgen. Laatst nog een rare kerel (jong, er was iets niet in orde) bij de supermarkt gezien. Hij liep te schreeuwen en schelden naar een vrouw die twee kleine kindjes bij zich had. Op een gegeven moment werd hij echt dreigend, toen is ze blijven staan, heeft hem van repliek gediend en liep gewoon verder. Hij droop toen af. Maar ik vond het best eng, je bent zo kwetsbaar als je twee van die kleintjes bij je hebt.
Ik kom dagelijks zulke creepers tegen, vraag me soms wel eens af of er nog wel normale mensen zijn eigenlijk. Maargoed, aan mij hebben ze wel de verkeerde als ze te ver gaan. Denk toch echt dat ik het laast lach dan, daar zorg ik wel voor.
Mijn man heeft in Heiloo bij de Appie gewerkt en daar vlakbij zat ook een tehuis voor 'vreemde' mensen (zo noem ik het altijd maar ), die vaak in de winkel kwamen (sommigen kwamen gewoon elke dag een krat bier halen). Doorgaans hadden ze geen kwaad in de zin, maar er zaten idd af en toe creeps bij. Vaak hebben dat soort mensen zelf niet in de gaten hoe eng ze overkomen. Ik vind het zelf minder prettig, maar mijn man kan het aardig van zich afzetten (en weet ook heel goed hoe hij met die mensen om moet gaan). Als je het echt niet vertrouwt, kun je ook vragen of de winkel bekend is met die man. Het kan zijn dat hij vaker komt en inderdaad niet helemaal 100% is. Dan kan je er zelf rekening mee houden en het winkelpersoneel evt. ook een oogje in het zeil houden.
oohh god ik krijg hier helemaal de creaps van.. ik zou ook ff de bedreifsleider of diens vervanging aanspreken, misschien gebeurd dit wel vaker met die man. en eventueel kun je de beelden vragen, voor als je naar de politie wil?