Wat zouden jullie doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tania, Aug 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik kom net bij de gyneacoloog vandaan en we krijgen nu o.a. een spermaonderzoek. Nou heb ik ergens tussen aankomende vrijdag en volgende week woensdag mn eisprong. we mogen 3-7 dagen geen sex hebben voordat hij het inlevert.
    We hebben gisterochtend voor het laatst sex gehad. Zou hij het dan woensdagochtend kunnen doen? Als we het later doen ben ik bang dat we m'n ei missen. Of kunnen we beter wachten tot na m'n ei?

2. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

Jun 8, 2009
    6,894
    0
    0
    Goh. Waarom heb je dat niet direct aan je gyn gevraagd.
    Én dat kan alsnog toch?!
    Dan heb je zekerheid.

Ik persoonlijk zou ik mijn eitje niet willen laten gaan. Moet je weeeer wachten.
    Maar ja, zoals ik al zei, is dit mijn persoonlijke mening.
    Ik weet niet hoe jij er voor staat.

Bel de gyn!

3. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Deze ronde hebben alle uitslagen geen effect meer op een evt. zwangerschap. Ik bedoel bij een slechte uitslag zullen ze niet deze maand nog een behandeling starten. Dus zou ik met het onderzoek wachten tot na je eisprong en deze nog proberen te benutten. Tenminste, zo heb ik het gedaan. Ik wacht nu af of ik ongesteld word, daarna heb ik een afspraak staan voor het onderzoek. In de hoop dat ik het af kan bellen.

4. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik heb het niet aan de gyn gevraagd omdat we alleen bij het lab een formulier met uitleg meekregen. Dus ik zat het net thuis pas te lezen.

5. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Ik zat vorige woensdag met precies hetzelfde, kwam met een berg formulieren bij de gyn vandaan en een eisprong in aantocht. Bloedonderzoeken voor mij zelf beginnen ook pas in de volgende cyclus, dus voor we weer bij de gyn zitten zijn we hoe dan ook een week of wat verder.

6. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik denk dat we het idd maar na m'n ei doen. Ik heb over 2 weken een belafspraak voor de uitslagen van de onderzoeken van mezelf en dan moeten we weer een afspraak maken voor de uitslag van het sperma onderzoek en de uitleg over de rontgenfoto van mn baarmoeder. Dus het kan wel tot volgende week wachten lijkt me.

7. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Heb jij de uitslag van de HSG niet direct gehad dan?

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Ik ben ook net bij de gyn geweest, en wij moeten idd ook een semenonderzoek. Heb gelukkig een paar dagen geleden m'n ei gehad, dus we hoeven ons nu niet druk te maken over ei missen/onderzoek doen. Als ik jou was zou ik voor m'n ei gaan, want het duurt waarschijnlijk nog een aantal weken voor je weer naar de gyn kan (wij moeten 7 weken wachten voor de fert.arts, gyn vertelde dat er normaalgesproken zeker 6 weken tussen afspraken zit).

9. Tania

Tania Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,240
    0
    0
    Ik zet het een beetje verkeerd neer. Bij de volgende afspraak gaat ze uitleg even over hoe zo'n hsg in z'n werk gaat. Die heb ik nu dus nog niet gehad.
    Ze heeft nu een uitstrijkje gemaakt en ik heb weer bloed laten prikken.

10. Soraya

Soraya Bekend lid

Dec 30, 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Succes! Hoop dat het snel wel wil lukken en de HSG een beetje meevalt. Ik vond het erg meevallen, om je een hart onder de riem te steken.

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    Ik zou het erna doen, dan heb je je eitje in ieder geval niet gemist, zo hebben wij dat deze maand ook gedaan.

Liefs Dina

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Hier nog iemand die het er het zelfde over denkt, zou gewoon voor het eitje gaan hoor. Ik bedoel daar doen jullie het toch allemaal voor. Beetje krom om dan een kans voor bij te laten gaan.
    Succes met zwanger worden

Share This Page