Hallo dames wie zit er in hetzelfde schuitje of kan mij gerust stellen. Ik ben bezig met mijn 2e icsi poging bij mijn eerste poging had ik 4 eitjes en geen bevruchtingen nu heb ik afgelopen zaterdag de punctie gehad en had ik 7 eicellen nu kan ik morgen bellen of ik een tp krijg maar ben zo bang voor dezelfde teleurstelling als vorige keer moeilijk om me nu rustig te houden ben benieuwd of er iemand is die dit heeft meegemaakt groetjes.
Hee meis, Ik denk dat niemand je daarin echt gerust kan stellen, maar ik ken iemand die bij de punctie maar 4 eicellen had,waaruit er 3 goede embryos zijn ontstaan...dus het kan zooo alle kanten op. Ik zal iin ieder geval voor je duimen!
Hoi energy, Ik heb nig niet mee gemaakt dat er geen één bevruchting was, maar wel andersom- ik had bij de 2e icsi poging maar 2 eicellen van 8 follikels! Deze waren wel allebei bevrucht!! Dus net wat al gezegd is, er is geen één icsi behandeling hetzelfde... Succes en hoop voor je op goed resultaat! Er zit vast wel 1 van de 7 tussen hoor, 7 eicellen is best'n goede opbrengst! Liefs, Visje
thanx en jeetje wat goed van de 2 eicellen ik lees aan je onderschrift dat je ook al een tijdje bezig bent hoop dat onze dromen ooit uit mogen komen
Weet je het zegt allemaal niets hoor. Wij hadden iedere keer 8 eitjes en daarvan werd meestal 80 % bevrucht, maar de kwaliteit was wel wat minder. Bij onze laatste poging waren er ook 6 bevrucht waarvan 3 met goede kwaliteit en hebben ze er zelfs 1 ingevroren. Dus tp van 2 gehad. Ben daar zwanger van geweest. Dus geef de hoop niet op. Het kan elke keer weer anders zijn. Sterkte.
Ik had mijn eerste poging 7 eicellen en maar 1 bevrucht, 3 cellig dus geen tp. Ons ziekenhuis wilde direct stoppen en vond het mission impossible. Nu bij Gent en gisteren gehoord dat wij in mei onze tweede poging krijgen. Ik snap jouw onzekerheid dus heel goed. Maar wat de arts gisteren zei: Messi mist ook weleens zijn doel.. m.a.w. kan ook gewoon domme pech zijn geweest en is zeker GEEN garantie voor een tweede poging dat het weer zo zal lopen. Succes en ik hoop mooie emmy's voor jou!!!!
Wat rot meis!!!! Gaat het een beetje met je? Gaan ze nu verder kijken waardoor het komt? In UZ Gent hebben ze MOAT. Gaan ze bekijken of het zaad wel in staat is een eicel uberhaupt te bevruchten. Ze noemen het ook wel de muizentest! Wij hebben dat ook al voor ons zelf besloten dat als het dit keer weer zo verloopt, we die test willen laten doen.
Oh Meid wat een dikke domper (zacht uitgedrukt) Heel veel sterkte met het verwerken van deze tegenslag. Ik hoop dat jullie nog een poging doen die wel lukt. Kan je zelf geen tips of ervaringen geven mbt azoospermie sorry.
owh wat een heftig nieuws en wat oneerlijk! alle moeite en dan geen bevruchtingen! bah kippenvel! heeeeel veel sterkte voor jullie gewenst! *knuf*
dank jullie wel allemaal wij zitten er nu aan te denken om naar uz gent te gaan maar eerst een paar maanden rust nu
Pfff .. hier ook iemand die er over mee kan praten.. (zie onderschrift) Je voelt je zo verslagen en je vraagt jezelf steeds af hoe kan dat nou?? Antwoorden zul je er nooit op krijgen helaas:x Veel Sterkte meid!!
Ach dat meen je niet meis! Ook even overleggen met het zh in jullie geval of ze dit rekenen als 1 vergoedde poging.. Misschien zijn ze coulant en rekenen ze de laatste punctie niet mee zodat je niet zo snel door je vergoedde pogingen heen gaat... Wie niet waagt wie niet wint Ik wens je veel sterkte met deze tegenslagen, hopelijk kun je veel steun vinden bij je mannetje.... Knuffel, Visje xxx