Wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door remmar1982, 6 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hoi meiden.

Ook ik wil graag even mijn verhaal kwijt :)
    Inmiddels zijn we al weer 15 maanden bezig voor een tweede kindje.
    Over ons zoontje hebben we ook 11 maanden gedaan.
    Eigenlijk zou ik graag willen weten wat de oorzaak zou kunnen zijn, maar zowel mijn mannetje als de huisarts willen liever afwachten gezien het feit dat ik al eens zwanger ben geweest en 2 maanden geleden een miskraam heb gehad.
    Ik heb een regelmatige cyclus en ook heb ik een eisprong (volgens temp en ovu-testen)

Wat zouden jullie doen?
    Toch een doorverwijzing vragen voor de gyn? (moet zo ie zo in het ziekenhuis bevallen omdat ik een keizersnede heb gehad)

Ben heel benieuwd wat jullie zouden doen.

Groetjes

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hey meid, wat erg dat jullie zolang op een 2e wondertje moeten wachten:( Hier een beetje hetzelfde verhaal, bij de eerste duurde het 8 maanden en nu zijn we alweer 17 maanden verder met een miskraam tussendoor afgelopen juli helaas. Alleen weten we hier al wat de rede is waarom het zolang duurt (slacht zaad) Ik kan me voorstellen ondanks dat je 2x zwanger bent geworden je wil weten wat de rede is waarom het zolang duurt. Ik zou misschien toch vragen om een zaadonderzoek, dat is een eerste stap en niet heel ingewikkeld. Misschien dat je aan je man kunt uitleggen dat het je misschien wat meer rust geeft wanneer je iets weet? Succes meid en hopelijk ben je gauw zwanger!

3. remmar1982

remmar1982 Bekend lid

6 feb 2007
    929
    0
    0
    apothekersassitente
    omg. Eindhoven
    Hey Snoopy

Bedankt voor je reactie.
    Denk dat mijn mannetje er tegenop ziet om zijn zaad in te leveren. Misschien was het bij ons zoontje een lucky shot ;)
    Zit er toch steeds meer over na te denken om toch maar eens een doorgewijzing te vragen naar de gyn en maar eens te gaan kijken waar het probleem zit.
    Misschien krijg ik dan inderdaad wat rust. Nu is het vooral veel frustraties omdat het maar niet wilt lukken, maar waarschijnlijk herken je het wel.

Mijn duimen draaien in elk geval ook voor jou!!

Deel Deze Pagina