Hoi Ik lees hier vaak mee, maar post zelf nooit, maar nu zou ik toch graag eens advies krijgen van anderen. Enkele jaren geleden ben ik gestopt met de pil, ik en mijn ex wilden immers graag kindjes samen. Al snel bleek dat mijn cyclus geen normale lengte had van rond de 28 dagen, die van mij lag altijd rond de 50-60 dagen. Toen had ik geen zo'n verstand van die dingen en ik liet het maar voor wat het was. Een kindje kwam er niet, ook al hebben wij 3 jaar zonder enige vorm van anticonceptie gevreeƫn, maar ik heb ook nooit de stap gezet om naar de huisarts of de gynaecoloog te gaan. Intussen heb ik een nieuwe vriend, en het eerste jaar van onze relatie ben ik opnieuw aan de pil gegaan. Nu hebben wij besloten met de pil te stoppen, om aan kindjes te beginnen. Maar nu maak ik me enorme zorgen of het wel mogelijk zal zijn. Immers, met mijn ex is het nooit gelukt, en ik heb altijd lange cyclussen gehad, waarbij ik niet weet of je daar wel normaal zwanger mee kan worden. Ik heb er al aan gedacht om naar de gynaecoloog te gaan, maar ben aan een kant bang om terug naar huis gezonden te worden omdat ik nog niet lang genoeg aan het proberen ben nu met mijn nieuwe vriend. Ik ben zoo bang, en ik twijfel zo enorm of er niet iets mis is met mij.
als je een lange cyclus hebt verlegt zicht ook de dag dat je vruchtbaar bent,je kan op internet wel eisprong berekenen moet je de laatste dag van je ongi invullen en je cyclus duur,en anders toch maar na de huis arts en ook vertellen dat je met je andere partner 3 jaar bezig bent geweest zonder resultaat. succes ermee
hey, ik volg sem frummel. Je wordt ongesteld, dus je hebt een eisprong en kan zwanger worden. Als je twijfelt of onzeker bent, ga gerust even langs de HA - gewoon bij vermelden dat je met je ex ook reeds 3 jaar geprobeerd hebt. Normaal helpen ze je dan heus verder. En, hoop blijven houden! Ze kunnen enorm veel tegenwoordig! Succes!
Ik vind het wel iets te stellig gezegd: je wordt ongesteld, dus heb je een eisprong, dus kun je zwanger worden. Ook als je geen eisprong hebt, zal je lichaam op een gegeven moment de baarmoederwand af gaan stoten, wat dan lijkt op een menstruatie. Ik wil je niet bang maken en de kans is niet groot dat je dit hebt, maar ik vind ook niet dat wij vanachter onze computer kunnen zeggen dat er niks aan de hand is. Het is prima om hier je gevoelens neer te zetten, maar een diagnose kunnen wij echt niet stellen. In jouw geval zou ik naar de HA gaan, al is het maar voor je eigen rust.
Loving, klopt, kan. Ik herhaalde wat de dokter me zei. En ja, dat klopte dus niet helemaal, maar 't heeft me wel de moed gegeven door te gaan. Hopelijk doet de clomid nu de rest... Datzelfde wilde ik aan Tatjanatj meegeven - vandaar. Ik vind veel steun en moed om door te gaan op deze site. En ja, we veronderstellen allemaal allerlei dingen, maar enige juiste info kan je van je ha / gyn krijgen... Zeker dus aangeraden daar langs te gaan Tatjanatj. Liefs