Mooie testjes hoor, gefeliciteerd! Ik had zulke testen toen ik om en nabij 5 weken was ( dus ruim een week geleden )
He bah wat flauw. Dacht dat ze donkerder konden. Is dat heel gek? Vraag hier gewoon of iemand enig idee heeft. Het is nogal onverwachts dus probeer het gewoon n plek te geven
Nee echt geen flauw idee! Heb alleen gekeken naar 25 dec-4 jan.. en daar vandaan dan maar gegokt. Als ik gok wanneer mn laatste menstruatie was dan kan ik er zo meerdere weken naast zitten. Maar denk eind nov begin dec.. Heb er helaas niet over geklaagd tegen mijn man in de app, anders kon ik terug zoeken hahaha
Flinke knallers! Dat zal wel even omschakelen zijn voor jullie Ik verwacht dat je rond de 6 weken zwanger bent Succes morgen
Ik wens je een hele goede echo morgen! Fijn dat je dan duidelijkheid hebt. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd meis! Gek idee om dan weer zwanger te zijn lijkt mij. Donkerder kunnen ze niet, ik ben erg nieuwsgierig naar je echo morgen.
Gefeliciteerd, wat een knallers zeg. Heel veel succes met de echo vandaag. Ik ben erg benieuwd hoe ver je bent.
Ze kon het niet meten en ze had er ook weinig zin in volgens mij. Ik ben of ongeveer 5 weken of het is geen goede zwangerschap. Heb geen foto meegekregen. Er was een klein zwart rondje te zien met volgens mij een vruchtzakje. Ze zei dat ze er iets in zag. 31 januari moeten we terug.
Oh wat naar dat de vk er weinig zin in leek te hebben... Maar wel een zwangerschap te zien op de goede plek. 5wk zwanger, daar gaan we eerst maar van uit. Laat je weten hoe je volgende echo is?
Deze vrouw ontweek ik tijdens mijn vorige zwangerschap altijd. Was haar alleen even vergeten inmiddels. Haha Maar inderdaad. Er was in ieder geval iets te zien op de goede plek. En verder blijft het afwachten.
Klinkt prima hoor. Bij 5 weken verwacht je een ring met een beginnend frummeltje te zien. Vervelend dat je niet een enthousiastere vk had. Zullen wij dat even compenseren dan? GEFELICITEERD!! Je bent ZWANGER!!
Wat een naar iets.. je wist niet hoever je precies was dus zo gek is het niet dat er nog weinig te zien is. Anderzijds, de 31e even extra spieken. Klinkt goed in ieder geval dus in ieder gefeliciteerd!