Misschien moet ze maar een ander vak kiezen, als ze zo met mensen omgaat. Maar dat terzijde, gaaf zeg, gefeliciteerd! Is het idee van zwanger zijn al geland?
Ja dat denk ik ook. Het moet nog wel een beetje een plekje krijgen. Maar het voelt ook wel speciaal omdat het hiervoor zo moeizaam is gegaan het zwanger worden
Ja zo is dat hoor, als je nu 5w bent is er over 9 dagen vast een kloppend hartje te zien (als het goed gaat allemaal). Succes! Hopelijk kom je deze zwangerschap onder een andere vk te vallen
Ja, dat snap ik. Zoveel moeite moeten doen voor de tweede en nu zomaar spontaan. Wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Ik kom ook even compenseren voor je vk; GEFELICITEERD. Wat een mooie verrassing voor jou en je gezin. Hoop dat je 31 januari een andere vk hebt.
Naar mens! Die testen kunnen prima kloppen met 5 weken hoor! En de echo ook. Dus van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws! Tis een wonder.
Wat lief van je! Het gaat wel goed. Moet nog steeds wel erg wennen en denk dat het besef pas komt wanneer ik misselijk wordt ofzo hahaha.