verwijderde keelamandelen en eten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mama079, 27 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Hoi,

Mijn zoontje is afgelopen maandag geopereerd aan de amandelen. Het drinken ging erg moeilijk, maar vanaf gisteren lijkt daar verbetering in te zitten. Nu het eten nog. Hij was tot de operatie een uitstekende eter. Nu eet hij wel een koekje en vanavond zelfs wat vlees, maar een toetje en aardappelen en groente wil hij niet. Heeft iemand ervaring hiermee en hoe lang duurde het bij jou voordat je kind weer normaal ging eten. N. is geen dikzak en is volgens mij al bijna een kilo kwijt sinds deze week.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Hier begon hij pas na een week of 3 weer normaal te eten.

Toetjes zijn vaak melk producten die meer slijm oproepen daardoor zal hij meer moeten slikken en dat doet nog pijn dus heel logisch dat hij dat niet wil. Zure producten zoals yoghurt doen dit minder

3. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    melk drinkt hij wel gewoon ;)

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.247
    4.480
    113
    Dat is mooi want dat kreeg ik er hier toen echt niet in.

5. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik kan alleen voor mezelf praten maar ik ben na een narcose nog zeker een dikke week kotsmisselijk. misschien is hij nog misselijk. en ik kan me voorstellen dat hij nog pijn heeft wellicht? hebben ze niks gezegd over hoelang die pijn kan aanhouden? misschien kan je wat knijpfruit of pap proberen. of gewoon een babypotje fruit?

6. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Vanavond heb ik er behoorlijk wat in gekregen. Het was wel eerst onder licht protest, want meneer wil alleen vlees eten. Maar goed als hij vlees kan doorslikken, lukt hutspot ook. Uiteindelijk ging hij zonder klagen eten. Hopen dat het niet een toevalstreffer is.

Deel Deze Pagina