Hoi dames, Afgelopen zondag ben ik begonnen met spuiten voor een 2e wondertje. Tevens is het nu de allerlaatste poging en vind het zo spannend! Er hangt nu voor m'n gevoel nog meer vanaf dan de andere keren. Ook moet ik nu weer het lange schema prikken waarbij ik emotioneel al heftig reageer op de hormonen en het nu nog erger is vanwege de laatste keer. Even in het kort waarom wij helaas icsi moeten doen: Mijn vriend mist z'n zaadleiders waardoor het nooit op de natuurlijke manier zal lukken. Gelukkig is bij mij alles in orde. Inmiddels al 5 dagen geprikt met decapeptyl, had ik de eerste twee dagen last van slapeloosheid nu enorm vermoeid en heb het idee dat ik de hele dag kan slapen pff. Verder gaan m'n emoties alle kanten op en ben je er gewoon voor je gevoel 24/7 mee bezig ondanks dat je dit niet wil. Ik hoop nu dat m'n menstruatie snel komt zodat ik de andere hormonen erbij kan gaan prikken en we straks na de punctie een mooi resultaat hebben. Bij icsi 1 hadden we uiteindelijk 3 goede eitjes welke ook allemaal teruggeplaatst zijn helaas zonder resultaat. Bij icsi 2 had ik kort prik schema daar ik zoveel last van de hormonen had bij icsi 1, nu helaas maar 2 goede eitjes van de 11 die aangeprikt waren. Beide teruggeplaatst en bij de eerste een positieve test maar helaas vroege mk bij 4,5 week. Nu dus icsi 3, hoop weer veel eitjes te hebben en dat de bevruchting ook beter gaar als anders. Zo even een heel verhaal haha wie is er nu nog meer bezig en zit in hetzelfde schuitje? Gr Kirsten
Wat vervelend dat je zo heftig reageerd op de hormonen. Dit had ik ook bij de laatste verse poging(2) ook veel bijwerkingen van de hormonen. Dat was echt geen pretje. Momenteel staan wij niet onder behandeling, omdat we in December gesprek hebben in het buitenland voor de 3e ICSI poging. 2 ICSI pogingen in NL zijn mislukt. Heel veel succes en hopelijk zijn de bijwerkingen gauw verdwenen.