Benvast niet de enige die nu wakker is, maar zo voelde t vanmorgen om 7u wel even. De hele buurt lag nog te slapen en t was ontzettend donker. ONrustig nachtje gehad; normaal slaapt Iris altijd door. Nu is ze verkouden en de laatste nachten om een of andere reden rond 00.00 wakker en dan wil ze eruit, Ze gaat dan wel weer slapen, maar ze slaapt onrustig door t hoesten; heb haar een aantal keer horen mopperen / huilen...gaaaaap. Zo...genoeg gezeurd
Hoi hier ook al wakker hoor ook net pap gegeven hij ligt nu nog wel lekker in bed dus ik ook... Vervelend dat jullie niet fijn geslapen hebben, hopelijk knapt ze snel op!
Ik ben altijd om zven uur op. Dan gaat Aaliyah haar (biologische) wekker af. Vandaag heb ik haar nog even terug kunnen leggen, maar vaak gaat dat niet. Gisteren een drukke dag gehad, sinterklaas binnengehaald precies tijdens haar middagslaapje, dus die is nog wel moe!
hier nog een wakker hoor mijn dochter heeft klokslag 7.30 uur honger, daarna ga ik niet meer naar bed omdat ze dan klaarwakker is, maar inderdaad, hier is de hele buurt ook nog donker en uitgestorven
Hier waren we er om 5 uur al uit, plus een onrustige nacht, ach is al 2 jaar ellende, zou tekenen voor 7 uur
7 uur...hmmm toen had ik mijn tweede was erin zitten, het huis helemaal gezogen, mijn dochter eten gegeven, zelf gegeten en even snel de tuin aangeveegd. En geloof mij, echt niet uit vrije wil! Ik zou tekenen voor 7 uur elke dag...
Zo pittig zeg!! Dat soort dingen doe ik altijd in de nacht als ik zelf wakker ben en de kleine slaapt
Ik zie 7 uur 's ochtends ook echt niet als vroeg. Ik vind 7 uur eigenlijk een hele goede tijd voor zo'n kleintje. Wij hebben ook maanden lang (8,5 maand) gebroken nachten gehad (zoontje kwam om de 2 uur voor een voeding) en nu sinds enkele maanden dus betere nachten. Als wij nu om 7 uur wakker worden dan zijn we best tevreden over de nacht. Helaas was het vanochtend 5 uur, maar denk dat dit ook kwam door de feestelijke dag van gisteren. (En geloof mij dat het om 5 uur nóg stiller en nóg donkerder is ) Lang leve baby-tv...
haha daar word je ook niet vrolijk van! Gelukkig heb ik daar geen last van, als Lotte eindelijk een keertje slaapt lig ik ook gelijk KO in bed
Pffff zeur Hier was het ook 5uur vanmorgen. *Lang leve NickJR* Gelukkig gaat het hier nu beter met slapen, maar na 1,5 jaar lang elke nacht gemiddeld 5x eruit te moeten omdat meneer aan het krijssen was, vind ik dat we dat ook wel verdiend hebben. En 7uur tja...heerlijke tijd toch!
7 uur werden wij ook wakker... normaal zou ik daar voor tekenen! wat een heerlijke tijd!! maar na vannacht van 3 tot 5 beneden te hebben gezeten met een wakker kind, vond ik 7 uur toch best vroeg.
Ik heb ook wel eens het gevoel dat ik 7 uur de enigste ben die wakker is haha. De hele buurt is nog donker en ik spring 7 uur alweer beneden om of mijn zoon nu wakker is of niet. ben zo gewend 7 uur er uit te gaan... uitslapen lukt me niet meer. Als mijn zoon nog slaapt neem ik eerst even een bakje koffie e.d. en als hij wakker is (heel af en toe 9 uur) haal ik hem uit bed. Als hij 7 uur wakker is maak ik eerst zijn eten klaar en mijn eten en pak ik hem uit bed en gaan we samen ontbijten. O ja ik heb ook een onrustige week achter de rug, mijn zoon is nl. ook verkouden en vooral hoesten. Heb de afgelopen week de hele week gebroken nachten gehad... nu knapt hij weer op en afgelopen nacht hebben we doorgeslapen!!! Ik hoop dat jou kindje ook snel opknapt! beterschap.
7 uur? Je doet alsof het 5 uur 's nacht is... denk dat je hééééél hard in je handjes mag klappen met zo'n tijd! Hier is zoonlief gemiddeld 5 keer wakker per nacht..
haha ja hier ook vroeg wakker. ik vond het vanmorgen alleen wel vaag. was echt pikkedonker en zou zweren dat het de dag ervoor eerder licht was haha. gelukkig was het rond 8 uur wel licht. vind het maar niks wakker worden in het donker en triest weer buiten.
Begrijp me niet verkeerd; 7u is een mooie tijd. Maar was een aantal keer wakker geweest die nacht en ik had t er vooral zo moeilijk mee dat t zo aarde-donker was...... We hebben geluk hoor met zo'n slaperd normaal. 5u.....jeetje; lijkt me vreselijk!!!